Με μια επιστολή του διευθύνοντος συμβούλου Christian Grage, του DER Touristik Hotels & Resorts GmbH, προς τους ξενοδόχους, δημοσιοποιείται η απόφαση του ομίλου να συγχωνεύσει το γνωστό και επιτυχημένο brand lti, στο πρόσφατα αποκτηθέν από τον χρεωκοπημένο Thomas Cook, Sentido, το οποίο θεωρείται πιο αναγνωρίσιμο και πιο «δυνατό».
Και συνεχίζει: «Ήταν λοιπόν ένα φυσικό επόμενο βήμα η DER Touristik Hotels & Resorts να συγχωνεύσει τις ξενοδοχειακές της μάρκες lti και Sentido. Ως εκ τούτου, για να ενώσει τα «καλύτερα από τους δύο κόσμους», το Sentido θα είναι το νέο εμπορικό σήμα και το προηγούμενο λουλούδι, του οποίου τα φύλλα αντιπροσωπεύουν τις πέντε αισθήσεις, θα συνεχίσει να στέκεται ως το βασικό οπτικό στοιχείο για την υπόσχεση μας για «χαλάρωση για όλες τις αισθήσεις»».
Η αξιολόγηση έδειξε ότι το brand Sentido είναι σταθερά στο μυαλό των πελατών και στις πωλήσεις tvn ταξιδιωτικών πρακτορείων, χάρη στη σημαντικά υψηλότερη αναγνωρισιμότητα του και με την κίνηση αυτή ενώνονται τα καλύτερα στοιχεία και των δύο.
Παράλληλα, σε όλα τα ξενοδοχεία της αλυσίδας, θα υπάρχουν δωμάτια με ειδικά χαρακτηριστικά (fitness με ειδικό εξοπλισμό, μπάρες τοίχου και άλλες αθλητικές εγκαταστάσεις, κ.λπ), καθώς και ένα τοπικό θεματικό εστιατόριο, είτε ένα Enoteca, ένα μικρό εστιατόριο κρασιού με παραδοσιακή κουζίνα, είτε ένα à la carte εστιατόριο με τοπικές σπεσιαλιτέ.
Aπό money-tourism.gr