ΔΙΑΦΟΡΑ

Ανατροπή για το τροχαίο του Mad Clip: Δεν ήταν η ταχύτητα ο λόγος του τραγικού δυστυχήματος

Νέες πληροφορίες στη δημοσιότητα

Το μυστήριο συνεχίζεται γύρω από το τραγικό τροχαίο του Mad Clip στη Βουλιαγμένη, αλλά μια νέα πληροφορία έρχεται να εξηγήσει, ότι ο ράπερ δεν οδηγήθηκε εξαιτίας της ταχύτητας στο δυστύχημα.

Όπως ανέφερε στο MEGA Καλημέρα ο Παναγιώτης Μαδιάς, ο ειδικός πραγματογνώμονας που όρισε η οικογένεια του τράπερ, χθες έκανε τεχνικό έλεγχο και αυτοψία στο αμάξι, με το σταυρό και το κινητό του να εντοπίζονται.

«Τσαλακώθηκε όλος ο ζωτικός χώρος της καμπίνας. Και με μικρότερη ταχύτητα να γινόταν η πρόσκρουση, με 65-70 χλμ, θα ήταν τα ίδια αποτελέσματα» σημείωσε ο κ. Μαδιάς, ενώ συμπλήρωσε ότι λόγω της καταστροφής του αυτοκινήτου δεν μπόρεσαν να εντοπίσουν αν ο τράπερ είχε κλείσει το αντιspeed σύστημα.

Όσον αφορά στα ελαστικά του αυτοκινήτου, αυτά ήταν ημιαγωνιστικά, «ελαστικά πίστας» τα οποία ωστόσο ήταν καινούργια, καθώς είχαν τοποθετηθεί στα τέλη Δεκεμβρίου του 2020.

«Το αυτοκίνητο του άτυχου Mad Clip ολοκλήρωσε με επιτυχία όλο το επικίνδυνο τόξο της στροφής, μπήκε στην ευθεία και άρχισε να εκτρέπεται δεξιόστροφα. Πρώτη σκέψη μας ήταν ότι κάποιο άλλο όχημα του μπήκε κάθετα ή κάποιο ζώο. Κάποιο εμπόδιο. Όμως αυτό δεν φαίνεται στο βίντεο» τόνιστε ο κ. Μαδιάς.

«Μήπως ο οδηγός στην πρώτη δεξιόστροφη εκτροπή, έκανε υπερδιόρθωση προς τα αριστέρα, και από την ταχύτητα του ξέφυγε;» κατέληξε ο ειδικός.

Το σενάριο για έμφραγμα

Ο ιατροδικαστής Παντελής Αλεξάνδρου και ο πραγματογνώμονας Ιωάννης Παλαμίδης, μίλησαν κι έδωσαν τα «φώτα» τους για το θανατηφόρο τροχαίο του γνωστού τράπερ Mad Clip, που έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στη Βουλιαγμένη και συγκρούστηκε σε κολόνα φωτισμού και δέντρο, με αποτέλεσμα να κοπεί το νήμα της ζωής του.

Στην ερώτηση της Κατερίνας Καινούργιου για το αν υπάρχει περίπτωση ο τράπερ να πέθανε από έμφραγμα την ώρα του τροχαίου, ο ιατροδικαστής κ. Αλεξάνδρου ανέφερε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» ότι όταν υπάρχει προφανής αιτία θανάτου, δε συνηθίζεται η διενέργεια ιστολογικών εξετάσεων παρά μόνο τοξικολογικών. Αναμένεται όμως το αποτέλεσμα των εξετάσεων του διάσημου τράπερ.

«Στη συγκεκριμένη περίπτωση, όπως φαίνεται,η ταχύτητα πρόσκρουσης ήταν αρκετά μεγάλη. Συνήθως σε τέτοια περιστατικά οι κακώσεις είναι πολλαπλές. Από την ιατροδικαστική εμπειρία μου, υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να έχουμε ελάχιστες εξωτερικές κακώσεις και στο εσωτερικό του σώματος να δούμε βαριές κακώσεις που να συμπεριλαμβάνουν πολλά συστήματα, πολλά όργανα.

Θα πρέπει να διευκρινίσω ότι η ιατροδικαστική επιστήμη βοηθάει με την πραγματογνωμοσύνη να βρεθεί ο τρόπος επέλευσης του θανάτου. Συνήθως, όταν υπάρχει μια προφανής αιτία θανάτου δε συνηθίζεται η διενέργεια ιστολογικών εξετάσεων παρά μόνο τοξικολογικών. Εδώ σαφώς και δεν είναι απλά τα πράγματα. Εάν με τις τοξικολογικές εξετάσεις έχουμε ανίχνευση αλκόολης, αυτό σαφώς και έχει επηρεάσει την οδηγική συμπεριφορά».

Ο πραγματογνώμονας κ. Παλαμίδης από τη δική του πλευρά είπε: «Όταν έχουμε ένα ατύχημα εξετάζουμε τρείς παράγοντες, τον άνθρωπο, το αυτοκίνητο και τον δρόμο. Το αυτοκίνητο γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά ότι είχε πολλή μεγάλη υποδύναμη, ήταν οπισθοκίνητο, είχε πίσω κινητήρα, είχε βγαλμένα τα ηλεκτρονικά συστήματα, είχε ελαστικά που δεν ενδείκνυνται για εκτός πίστας, και πολύ δυνατά φρένα εμπρός. Σε ό, τι έχει να κάνει με τον δρόμο, υπάρχει ένα βίντεο που δείχνει νερά στον δρόμο στη 1.15 το βράδυ, το ατύχημα έγινε μια ώρα μετά».



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ