AUTO MOTO

Αναβαθμίσεις και πίσω κίνηση για τα Volvo C40 και XC40

 

Μετά από 25 χρόνια απουσίας από τη γκάμα της Volvo, η πίσω κίνηση επιστρέφει στα ανανεωμένα C40 και XC40, μαζί με μια σειρά από νέα στοιχεία και αναβαθμίσεις.

Τα C40 Recharge και XC40 Recharge, διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη δεύτερης γενιάς που στέλνει την ισχύ τους στους πίσω τροχούς.

Η απόδοση είναι 238 ίπποι κάτι που σημαίνει πως έχει σημειωθεί αύξηση κατά 7 ίππους στην απόδοση του κινητήρα, ενώ η μπαταρία έχει παραμείνει ίδια με χωρητικότητα 69 kWh. Με ορισμένες αναβαθμίσεις που έχουν γίνει στο σύστημα ψύξης της μπαταρίας, το σύνολο αποδίδει πλέον καλύτερη αυτονομία με μια φόρτιση.

Για το XC40 Recharge που εμφάνιζε αυτονομία 425 χιλιομέτρων, πλέον με μια φόρτιση μπορεί να καλύψει απόσταση 460 χλμ. ενώ το C40 Recharge, από τα 438 χλμ. πλέον φτάνει τα 476 χλμ.. Ταυτόχρονα, από τις αναβαθμίσεις έχει προκύψει και καλύτερος χρόνος στη φόρτιση του αυτοκινήτου από ταχυφορτιστή 130 kW, όπου από το 10% στο 80%, η μπαταρία του αυτοκινήτου σύμφωνα με όσα αναφέρει η Volvo, πάει σε 34 λεπτά της ώρας.

Στην γκάμα των δύο μοντέλων, έχει προστεθεί και μια έκδοση με μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 82 kWh, με την οποία το μεν XC40 Recharge φτάνει έως και τα 515 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, ενώ το C40 Recharge, φτάνει τα 533 χλμ. Στην περίπτωση της μεγαλύτερης μπαταρίας, έχουμε και μεγαλύτερη απόδοση ισχύος, με 252 ίππους να είναι στη διάθεση του οδηγού.

Ο χρόνος φόρτισης 10-80% σε σύνδεση 200 kW διαρκεί 28 λεπτά για τη συγκεκριμένη περίπτωση μπαταρίας. Αναβαθμίσεις όμως έχουν δεχτεί και οι τετρακίνητες εκδόσεις, που από τους δύο κινητήρες με απόδοση 204 ίππων ο καθένας, έχουν περάσει σε ένα νέο μοτίβο, με 245 ίππους για τον κινητήρα του πίσω άξονα και 157 ίππους από εκείνον του εμπρός. Το XC40 με αυτή τη διαμόρφωση και τη μπαταρία των 82 kWh, έχει αυτονομία 500 χιλιόμετρα.

Αντίστοιχα, το C40 με τις ίδιες προδιαγραφές, αγγίζει τα 507 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Για τα νέα αυτά δεδομένα, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας, Javier Varela, δήλωσε πως «αυτές οι ενημερώσεις είναι άλλο ένα μεγάλο βήμα για να γίνουμε κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μόνο, μέχρι το 2030. Η αυτονομία και οι χρόνοι φόρτισης είναι νέοι βασικοί παράγοντες και αυτές οι βελτιώσεις κάνουν τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα μας ακόμα πιο ελκυστικά».

newsauto



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ