Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του υπουργείου Παιδείας , τα οποία και παρέθεσε η Νίκη Κεραμέως, η προσέλευση των μαθητών του Δημοτικού στα σχολεία ανέρχεται στο 81%.

Όπως προσέθεσε, μιλώντας το πρωί της Τετάρτης (03/06) στο Mega, με τα τελευταία στοιχεία του υπουργείου Παιδείας, υπάρχει διαρκής ενσωμάτωση και καταγράφεται σχετική αύξηση σε σχέση με τις πρώτες μέρες επαναλειτουργίας των δημοτικών σχολείων που το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 80%.

Παράλληλα, η υπουργός εξέφρασε την ικανοποίησή της για την «εξαιρετική τήρηση» των μέτρων προστασίας,την οποία απέδωσε στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και την τοπική αυτοδιοίκηση.

Η κ. Κεραμέως τόνισε ότι σε πρώτη φάση δόθηκε μεγάλη σημασία στην άρτια λειτουργία του πρωϊνού τμήματος των δημοτικών και στις άδειες ειδικού σκοπού για τους γονείς -τόσο στον δημόσιο όσο και τον ιδιωτικό τομέα- για να μπορούν να κάνουν χρήση μειωμένου ωραρίου και να παραλαμβάνουν τα παιδιά τους νωρίτερα από το σχολείο.

Άφησε πάντως ανοιχτό το ενδεχόμενο να λειτουργήσουν τα Ολοήμερα, απαντώντας σε σχετική ερώτηση «δεν έχω την απάντηση αυτή τη στιγμή, πάντως είναι κάτι που εξετάζουμε».

Τα σχολεία εξετάζεται να ανοίξουν λίγο νωρίτερα την ερχόμενη σχολική χρονιά, σε καμία περίπτωση όμως νωρίτερα από την 1η Σεπτεμβρίου, όπως διευκρίνισε.

Παράλληλα όλα είναι έτοιμα για τις Πανελλαδικές και οι διαδικασίες εξελίσσονται κανονικά.

Η κ. Κεραμέως αναφέρθηκε επίσης στην διαδικασία διαμοιρασμού των συγγραμμάτων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, τονίζοντας ότι το υπουργείο φρόντισε -για λόγους ασφαλείας αλλά και επειδή τα βιβλιοπωλεία ήταν το προηγούμενο διάστημα κλειστά – η διανομή να γίνει κατ’ οίκον. Ήδη, τόνισε, έχει διανεμηθεί το μεγαλύτερο μέρος τους.

Στο μεταξύ η υπουργός Παιδείας τοποθετήθηκε και σε ένα θέμα που έθεσαν φοιτητές του ΑΠΘ, που ζητούν να περάσουν το εξάμηνο χωρίς εξετάσεις λόγω κορονοϊού. Αφού επισήμανε πως η εξ ΄αποστάσεως εκπαίδευση στα Πανεπιστήμια λειτούργησε εξαιρετικά, διευκρίνισε πως ο τρόπος διεξαγωγής των εξεταστικών είναι αρμοδιότητα του κάθε Ιδρύματος ξεχωριστά.

Παρ’ όλα αυτά, συμπλήρωσε: «Δεν κατανοώ το νόημα του συγκεκριμένου αιτήματος των φοιτητών, την στιγμή που το εξάμηνο έχει προχωρήσει τόσο καλά».

Τέλος, η υπουργός Παιδείας στάθηκε στις βασικές παραμέτρους του εκπαιδευτικού νομοσχεδίου, επισημαίνοντας πως στόχος του είναι να φύγουμε από την στείρα μετάδοση γνώσεων και να πάμε σε μια ευρύτερη καλλιέργεια.

Ενώ στο ερώτημα αν υπήρξαν πιέσεις προκειμένου να διπλασιαστούν οι πιστοί στις εκκλησίες, τόνισε ότι δεν υπήρξαν πιέσεις και πως οι αποφάσεις κινούνται πάντα με βάση τις οδηγίες των ειδικών.


Πηγή: Mega