OIKONOMIA

Απίστευτο: Δείτε τι ζητούν έμποροι μεταχειρισμένων ΙΧ για τα γυρισμένα χιλιόμετρα

 

Σε συνάντηση που είχαν στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αιτήθηκαν το ιστορικό των ΚΤΕΟ να περιοριστεί στην 5ετία.

«Άφεση» αμαρτιών για το θέμα των γυρισμένων χιλιομέτρων στα εγχώρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ζήτησαν σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr οι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών!

Ειδικότερα το θέμα των γυρισμένων χιλιομέτρων στην Ελλάδα έχει εξελιχθεί σε εθνικό σπορ για κάποιους επιτήδειους εμπόρους μεταχειρισμένων αυτοκινήτων οι οποίοι εξαπατούν τους ανυποψίαστους καταναλωτές και βέβαια δημιουργούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού σε άλλους εμπόρους που δεν γυρίζουν τα χιλιόμετρα στα διαθέσιμα αυτοκίνητα που έχουν στις εκθέσεις τους.

Ωστόσο η εφαρμογή της νέας νομοθεσίας που προβλέπει την αναγραφή όλου του ιστορικού των ελέγχων ΚΤΕΟ στα εγχώρια αυτοκίνητα και βέβαια τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα κατά τους προηγούμενους ελέγχους έχουν δημιουργήσει πολλά προβλήματα στους επιτήδειους εμπόρους που γύριζαν χιλιόμετρα στα οχήματα που πωλούσαν.

Εκατοντάδες χιλιάδες περιστατικά με γυρισμένα χιλιόμετρα έχουν καταγραφεί στα ΚΤΕΟ όλης της Επικράτειας και χιλιάδες ιδιοκτήτες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχουν στραφεί εναντίον εμπόρων ή άλλων ιδιωτών για την ανακολουθία στα χιλιόμετρα.

Ωστόσο η εγχώρια αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και βέβαια όλοι γνωρίζουν πλέον τα διανυθέντα χιλιόμετρα κάποιου παλαιού οχήματος.

Όμως όπως αποδεικνύεται κάποιοι έμποροι έχουν βάλει στόχο και προσπαθούν να αλλάξουν την κατάσταση με την ιστορικότητα των ελέγχων ΚΤΕΟ και σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr τους δημιουργεί πάρα πολλά προβλήματα καθώς οι πελάτες του διαπιστώνουν έστω και καιρό ότι κινούνται με ένα όχημα που έχει γυρισμένα χιλιόμετρα και εκτός των νομικών θεμάτων προκύπτει και θέμα δυσφήμησης του εκάστοτε επιτήδειου εμπόρου από τους καταναλωτές.

Έτσι λοιπόν σε πρόσφατη συνάντηση που είχαν οι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μεταξύ των αιτημάτων που κατέθεσαν στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου υπήρχε και το αίτημα της κατάργησης της ιστορικότητας των ελέγχων ΚΤΕΟ πέραν της 5ετίας!

Δηλαδή κάποιοι έμποροι θεωρούν ότι η αναδρομικότητα και η δημοσιοποίηση των στοιχείων από παλαιούς ελέγχους ΚΤΕΟ μαζί με τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα τους δημιουργεί προβλήματα εξαιτίας των λάθος καταχωρήσεων και όχι από σκόπιμη παρανομία!

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr δεν υποδέχθηκε με καλό τρόπο το συγκεκριμένο αίτημα των εμπόρων θεωρώντας ότι με αυτό τον τρόπο κάποιοι θέλουν να θολώσουν τα νερά και να υπάρξει αδιαφάνεια στην αγορά των εγχώριων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Άλλωστε ο νόμος για την ιστορικότητα των ελέγχων ΚΤΕΟ ισχύει από το 2019 οπότε και η συντριπτική πλειοψηφία των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχουν ελεγχθεί και έχουν αποτυπωθεί στα Δελτία ΚΤΕΟ τα διανυθέντα χιλιόμετρα και βέβαια έχει διαπιστωθεί η όποια ανακολουθία υπάρχει.

Οπότε η κατάργηση της ιστορικότητας των ελέγχων ΚΤΕΟ στην 5ετία δεν εξυπηρετεί κανέναν απολύτως εκτός μερικών επιτήδειων εμπόρων που έχουν γυρίσει τα χιλιόμετρα σε εκατοντάδες ή χιλιάδες αυτοκίνητα που έχουν πωλήσει και τώρα δεν θέλουν να αναλάβουν τις ευθύνες των πράξεών τους και να το περάσουν όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα…

newsauto.gr





ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ