AUTO MOTO

Aston Martin DBX 707: Αυτό είναι το ισχυρότερο SUV

 

Η βρετανική εταιρεία ταράζει τα λιμνάζοντα νερά της αυτοκίνησης, παρουσιάζοντας μια πανίσχυρη εκδοχή της DBX, η οποία εκτοπίζει τις παραδοσιακές δυνάμεις από την κορυφή.

Η Aston Martin ανακάτεψε για… τα καλά την τράπουλα στην κατηγορία των «καυτών» SUV, αποκαλύπτοντας την DBX 707, ένα αυτοκίνητο που αποβλέπει στην εκθρόνιση των μέχρι πρότινος κραταιών δυνάμεων του είδους όπως είναι η Bentley Bentayga S, η Porsche Cayenne Turbo GT, η Lamboghini Urus και το Range Rover Sport SVR.

Και, τουλάχιστον, στα χαρτιά, το νέο υπερυψωμένο «αγρίμι» από τo Gaydon της Μ. Βρετανίας δείχνει πως καταλαμβάνει ήδη την κορυφή, με τα εύσημα να αποδίδονται στον twin-turbo V8 των 3.982 κ.εκ. της Mercedes-AMG.

Ο τελευταίος υποβλήθηκε στις κατάλληλες τροποποιήσεις (π.χ. νέοι υπερτροφοδότες), με την απόδοσή του να εκτοξεύεται στους 707 ίππους  -εξού και η ονομασία του μοντέλου – και τα 900 Nm ροπής. Πρόκειται, δηλαδή, μια αύξηση της τάξεως των 156 ίππων και 200 Nm,  συγκριτικά με την «απλή» εκδοχή της DBX. 

Για τη μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς φροντίζει ένα «υγρού τύπου» αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, το οποίο χαρίζει στη DBX 707 εκρηκτικές επιδόσεις. Σε απόλυτα νούμερα η τελική φτάνει τα 310 χλμ./ώρα και η ολοκλήρωση του σπριντ 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 3,3 δλ., 1,2 δευτερόλεπτα δηλαδή λιγότερα συγκριτικά με την DBX.

Η απογείωση της ισχύος κατέστησε αναγκαίες και κάποιες επεμβάσεις για την ομαλή διαχείριση των 707 ίππων. Ως εκ τούτου, υπάρχει αναβαθμισμένη αερανάρτηση, ένα ραφιναρισμένο σύστημα διεύθυνσης, ένα βελτιωμένο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, και carbon-κεραμικά φρένα 420 χλστ. εμπρός και 390 χλμ. πίσω με εξαπίστονες δαγκάνες,  που εξοικονομούν 40,5 κιλά από τα μη αναρτώμενα μέρη.

«Νυστέρι» μπήκε επίσης στο πλαίσιο του μοντέλου για την καλύτερη απορρόφηση των κάθετων δυνάμεων, αλλά και τον άρτιο χειρισμό του οχήματος όταν αυτό κληθεί να κινηθεί σε σπορ ρυθμούς.

H εξαγριωμένη υπόσταση της DBX 707 καθρεφτίζεται και στο αμάξωμά της, με το πιο επιβλητικό bodykit, που περιλαμβάνει μια μεγαλύτερη μάσκα με ανασχεδιασμένους αεραγωγούς, διαφορετικά φώτα ημέρας, αλλά και ένα «επιθετικό» splitter. Πέρα από τα στιλιστικά οφέλη, τα εν λόγω στοιχεία επιτρέπουν την καλύτερη ψύξη τόσο του κινητήρα, όσο και των φρένων.

Επιπλέον δόσεις στιλ επίσης χαρίζουν οι μαύρες λεπτομέρειες σε πολλά σημεία του αμαξώματος, οι μεγαλύτερες τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, αλλά και το νέο spoiler στο πίσω μέρος.

Η σπορ αύρα είναι διάχυτη και στην καμπίνα, παρουσία των θερμαινόμενων καθισμάτων Sport Plus (με δυνατότητα 16 διαφορετικών ρυθμίσεων) στη διχρωμία “μπλε-μαύρο”, αλλά και μιας ανασχεδιασμένης κεντρικής κονσόλας με νέους διακόπτες και ειδικά μπουτόν για τη ρύθμιση –μεταξύ άλλων- της ανάρτησης, του ESP, και των προγραμμάτων οδήγησης.

Οι παραδόσεις της Aston Martin DBX 707 θα ξεκινήσουν το δεύτερο τρίμηνο του έτους, με την αρχική τιμή –στη βρετανική αγορά- να ανέρχεται στα 189.000 δολάρια (168.000 ευρώ).

newsauto



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ