ΔΙΑΦΟΡΑ

Αττική Οδός: Ανοίγει σήμερα (4/2) η πλατφόρμα υποβολής αιτημάτων για την αποζημίωση των 2.000 ευρώ

 

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα αναμένεται να ανοίξει το μεσημέρι

Ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή αιτημάτων για την καταβολή αποζημίωσης ύψους 2.000 ευρώ από την Αττική Οδό όσων εγκλωβίστηκαν κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας “Ελπίδα”.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα αναμένεται να ανοίξει το μεσημέρι. Θα υπάρξει σχετική παραπομπή από το site της Αττικής Οδού. Οι πολίτες θα κληθούν να δηλώσουν τα στοιχεία του οχήματός τους, τις εισόδους και εξόδους από τις οποίες μπήκαν και εξήλθαν του αυτοκινητόδρομου όπως και την ώρα εισόδου και εξόδου τους από αυτές.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν τις επόμενες ώρες για τα στοιχεία που θα χρειαστεί να συμπληρωθούν από όσους δικαιούνται αποζημίωσης και τα δικαιολογητικά που θα απαιτηθούν.

αττικη-οδοσ-κακοκαιρια

 

ΔΕΔΔΗΕ – Κακοκαιρία “Ελπίδα”: Έρχεται απαλλαγή από τα τέλη χρήσης δικτύου για όσους επλήγησαν

Σε απαλλαγή των νοικοκυριών που υπέστησαν διακοπή ρεύματος λόγω της πρόσφατης κακοκαιρίας “Ελπίδα”, από τα τέλη χρήσης δικτύου προσανατολίζεται ο ΔΕΔΔΗΕ.

Οι σχετικές ανακοινώσεις αναμένονται, σήμερα Τετάρτη, και κινούνται στο μοντέλο που εφαρμόστηκε πέρυσι μετά την κακοκαιρία “Μήδεια”, οπότε ο ΔΕΔΔΗΕ είχε μηδενίσει τη χρέωση Δικτύου Διανομής Φεβρουαρίου για όλους τους πληγέντες καταναλωτές.

Κακοκαιρία “Ελπίδα” – Αποζημιώσεις: Έως και 600 ευρώ για βλάβες σε συσκευές λόγω διακοπών ρεύματος – Έτσι κάνετε την αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ

Σύμφωνα με τα ισχύοντα τιμολόγια η χρέωση του ΔΕΔΔΗΕ στο σκέλος ενέργειας είναι 0,0213 ευρώ ανά κιλοβατώρα, ανεξαρτήτως ύψους κατανάλωσης.

Η κακοκαιρία “Ελπίδα” έπληξε τους καταναλωτές κυρίως στην Αττική, την ανατολική Στερεά και την Κρήτη.

Παράλληλα, εφαρμόζεται παγίως διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών με ποσό έως 600 ευρώ για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές που δεν οφείλονται σε ανωτέρα βία.

 

αττικη-οδοσ-κακοκαιρια

 

ΔΕΔΔΗΕ: Η διαδικασία για την αποζημίωση των καταναλωτών – Αναλυτικά τα βήματα

Προθεσμία δέκα ημερών για τη δήλωση της ζημιάς προβλέπει η ισχύουσα διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών που εφαρμόζει ο ΔΕΔΔΗΕ. Η αποζημίωση αφορά στις βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, φθάνει μέχρι 600 ευρώ και δεν καταβάλλεται όταν η βλάβη οφείλεται σε ανωτέρα βία.

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

  • Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
  • Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία
  • Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
  • Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:
  • Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και
  • Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.
  • Ο καταναλωτής να υπογράψει υπεύθυνη δήλωση με την οποία να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πλήρως από αυτήν.



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ