AUTO MOTO

Audi Q5 και Q5 Sportback TFSI e: Χωρίς συμβιβασμούς

Τα SUV της Audi που συγκεντρώνουν το σύνολο των αναβαθμισμένων χαρακτηριστικών σε απόλυτο βαθμό είναι αναμφισβήτητα τα νέα Q5 αλλά και Q5 Sportback.

Eίναι ισχυρότατα και ικανά σε κάθε είδους έδαφος. Το πολύ επιτυχημένο Q5 αλλά και το Q5 Sportback προσφέρονται με ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα.

Η στάνταρ σπορ ανάρτηση διαθέτει πιο δυναμικό χαρακτήρα και απόσβεση για πιο άμεση αίσθηση δρόμου από την τυπική ανάρτηση του Q5.

Η Audi προσφέρει επίσης μια εναλλακτική ανάρτηση με ελεγχόμενους αποσβεστήρες ή την ευέλικτη και εξαιρετικά άνετη προσαρμοζόμενη αερανάρτηση. Ρυθμίζει το ύψος της διαδρομής σε ένα ευρύ φάσμα 60 χιλ. συνολικά.

Η απόσταση από το έδαφος μπορεί να αυξηθεί έως και 45 χιλ. για οδήγηση σε πιο δύσβατους δρόμους. Κατά τη γρήγορη οδήγηση, το αμάξωμα χαμηλώνει αυτόματα 15 χιλ. για μεγαλύτερη απόδοση λόγω μειωμένης οπισθέλκουσας και βελτιωμένης συμπεριφοράς χάρη στο χαμηλότερο κέντρο βάρους.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό της αερανάρτησης είναι η ικανότητα χαμηλώματος του πίσω άξονα κατά 55 χιλ. πιέζοντας ένα κουμπί στο χώρο αποσκευών. Χάρη στη συγκεκριμένη λειτουργία η φόρτωση… γίνεται παιχνιδάκι.

Το προαιρετικό δυναμικό σύστημα διεύθυνσης μεταβάλλει το λόγο στρέψης, τη γωνία διεύθυνσης και την υποβοήθηση του τιμονιού ως συνάρτηση της ταχύτητας οδήγησης. Κατά τη βραδύτερη οδήγηση, ο πιο άμεσος λόγος με λιγότερες περιστροφές τιμονιού από άκρη σε άκρη και η υψηλότερη υποβοήθηση προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση.

Σε υψηλότερες ταχύτητες, ο λιγότερο άμεσος λόγος έχει θετική επίδραση στη γρήγορη οδήγηση και παρέχει υψηλή κατευθυντική σταθερότητα. Υπάρχει μια επιλογή από 21 σχέδια ζαντών με διαμέτρους μεταξύ 18 και 21 ίντσες.

Πέρα από τον εκλεπτυσμένο εξωτερικό σχεδιασμό και τα ιδιαίτερα αποδοτικά κινητήρια σύνολα, το Q5 διακρίνεται για την εσωτερική ευρυχωρία στην πολυτελή καμπίνα αλλά και για τις προηγμένες τεχνολογίες.

Το νέο Audi Q5 διαθέτει πλατφόρμα Modular Infotainment τρίτης γενιάς (MIB 3), η οποία προσφέρει δέκα φορές την υπολογιστική ισχύ της προκατόχου της, MIB 2.

Η βάση της είναι ένας συμβατικός πίνακας ταμπλό με κεντρικό σύστημα πληροφοριών οδηγού ενώ στην κορυφή της γκάμας είναι το Audi virtual cockpit plus – μια ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών υψηλής ανάλυσης με τρεις διαφορετικές διατάξεις γραφικών. Ο οδηγός ελέγχει τις οθόνες μέσω ενός πολυλειτουργικού τιμονιού. Προαιρετικά, διατίθεται και head-up display.

Το νέο Q5 υιοθετεί ένα ολοκληρωμένο σύνολο συστημάτων ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού. Το σύστημα Audi pre sense city διατίθεται στάνταρ και βοηθά στην αποφυγή εμπρόσθιων συγκρούσεων ή το μετριασμό των συνεπειών τους.

Τα προαιρετικά συστήματα υποβοήθησης στροφής, υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης και προειδοποίησης εξόδου, συμβάλλουν επίσης στη συνολική ασφάλεια.

Το Adaptive cruise assist διευκολύνει τον οδηγό σε ενέργειες επιτάχυνσης, φρεναρίσματος και ελιγμών διατήρησης λωρίδων για μεγάλα χρονικά διαστήματα, ενώ η προγνωστική υποβοήθηση απόδοσης συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Το Audi Q5 50 TFSI e quattro S tronic επιστρατεύει έναν βενζινοκινητήρα 2.0 TFSI με 265 ίππους με ηλεκτροκινητήρα 143 ίππων. Η συνδυασμένη ισχύ φτάνει τα 299 άλογα και η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 67 χιλιόμετρα.

Η πλήρης φόρτιση γίνεται σε οικιακή πρίζα σε περίπου 6 ώρες 30΄, ενώ σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 2 ώρες 30΄. Οι εκπομπές (CO2) είναι κάτω από το όριο των 50 γρμ/χλμ.

Υπάρχει φυσικά και το επίσης plug-in υβριδικό Audi Q5 55 TFSI e quattro, το οποίο αποδίδει 367 ίππους, την ίδια ώρα που η κατανάλωση είναι μόλις 2,1 λτ./100 χλμ.

 

newsauto



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ