ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αυτό είναι το σποτ για τον τουρισμό που θα ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο – LIVE όσα λέει ο πρωθυπουργός

 

Την καμπάνια «Restart Tourism» εγκαινιάζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην Αίγλη, με την Ελλάδα να στέλνει μήνυμα σε όλο τον κόσμο για το φετινό καλοκαίρι. Το μήνυμα που έστειλε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης. Δείτε ζωντανή εικόνα από όσα συμβαίνουν στο Ζάππειο.

Με έμφαση στην υγειονομική ασφάλεια και τις ομορφιές του ελληνικού τοπίου, παρουσιάζεται η καμπάνια  «Restart Tourism» στο Ζάππειο και οι Κυριάκος Μητσοτάκηςαπευθύνει σύντομο χαιρετισμό.

Κυριάκος Μητσοτάκης

Πρόκειται βασικά για ένα σύντομο βίντεο, το οποίο θ’ αποτελέσει το «όχημα» για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό και κυρίως μέσα από τα social media, με τον προφανή στόχο την προσέλκυση τουριστών και… να σώσει οτιδήποτε αν σώζεται από τη φετινή περίεργη σεζόν στον τουρισμό, λόγω του κορονοϊού. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δίνει ιδιαίτερη σημασία στο κομμάτι αυτό, εξ ου και η παρουσία του στην εκδήλωση, που γίνεται στο θερινό σινεμά της Αίγλης, στο Ζάππειο.

Εισαγωγική τοποθέτηση έκανε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, πριν παρουσιαστεί το βίντεο…

“Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο ο ήλιος και η θάλασσα. Είναι μια κατάσταση…” τονίζεται χαρακτηριστικά στο βίντεο.

Δείτε το σποτ

Υπουργείο Τουρισμού@MinTourGR

Being with the people you love, connecting with nature, feeling free. That’s Greek Summer.

Ενσωματωμένο βίντεο

Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Υπουργείο Τουρισμού

Ο πρωθυπουργός, παίρνοντας τον λόγο, ευχαρίστησε τους συντελεστές αυτής της προσπάθειας, λέγοντας πως το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό.

Δείτε LIVE το βίντεο τουρισμό που εγκαινιάζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης

«Η βιομηχανία του τουρισμού είναι αυτή που χτυπήθηκε και χτυπιέται πιο έντονα λόγω του κορονοϊού. Αυτό όμως αλλάζει. Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά, γιατί ακούσαμε τους ειδικούς. Και αυτή η επιτυχία μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα», είπε ο κ. Μητσοτάκης και συνέχισε:

«Παρουσιάσαμε το σχέδιό μας για τη σταδιακή απελευθέρωση της εισόδου στη χώρα. Πώς ξεκινάμε από τις 15 Ιουνίου με το να υποδεχόμαστε πτήσεις από αεροδρόμια που βρίσκονται στη λίστα της EASA και έχουν χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο. Το ίδιο δεν θα ισχύει για προορισμούς που έχουν υψηλά επιδημιολογικά φορτία».

«Οι επισκέπτες θα έρθουν σε μια διαφορετική Ελλάδα», συνέχισε ο πρωθυπουργός. «Ανοίγουμε το καλοκαίρι αυτό τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδας στον κόσμο», είπε ο κ. Μητσοτάκης και τόνισε πως το σποτ που παρουσιάστηκε «είναι πολύ ευρηματικό». «Η καμπάνια αυτή δεν επενδύει μόνο στο 2020 αλλά βλέπει παραπέρα. Θα ετοιμάσουμε την αντεπίθεση της Ελλάδας από το 2021 και μετά», είπε στη συνέχεια ο κ. Μητσοτάκης.

Σύντομα… και περιεκτικά

Η εκδήλωση στην «Αίγλη» του Ζαππείου είναι λιτή και σύντομη, όπως και η τοποθέτηση του πρωθυπουργού. Κεντρικά πρόσωπα είναι ο επικεφαλής δημιουργικού της Προεδρίας της Κυβέρνησης, Στηβ Βρανάκης και η επικεφαλής της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, οι οποίοι επιμελήθηκαν της καμπάνιας.

Σημειώνεται πως θα υπάρξει ξεχωριστή καμπάνια για τον εσωτερικό τουρισμό, ενώ, όπως διευκρινίζουν κυβερνητικά στελέχη, ο ΕΟΤ δεν θα παρακάμπτεται κι αντιθέτως τονίζεται πως ο Οργανισμός τελευταία φορά έκανε εθνική καμπάνια το 2008.

Υγειονομική κάλυψη

Σε ό,τι αφορά την υγειονομική ασφάλεια που «υπόσχεται» η καμπάνια, την ερχόμενη εβδομάδα πρόκειται ν’ ανακοινωθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα με τα νησιά, ενώ στόχος είναι οι 470 κλίνες για περιστατικά Covid19 να γίνουν 650 έως τις αρχές Ιουλίου που θα «ανοίξουν» οι πτήσεις εξωτερικού για όλα τα ελληνικά αεροδρόμια (σ.σ.: στις 15/6 θα επιτραπούν οι πτήσεις εξωτερικού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και θα καταργηθούν η 14ήμερη καραντίνα και τα υποχρεωτικά τεστ).



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ