ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Carlson Wagonlit Travel: 7 Μαθήματα που μας δίδαξε η πανδημία στον κλάδο των εκδηλώσεων

 

Τα επτά μαθήματα που δίδαξε η πανδημία στην τουριστική βιομηχανία, κατά τις τελευταίες δύο «ασταθείς» τουριστικά χρονιές, παρουσιάζει η πλατφόρμα διαχείρισης ταξιδιών b2b4e (Business-to-Business-for-Employees) Carlson Wagonlit Travel.

Μάθημα 1. Η διαχείριση κινδύνου είναι το θεμέλιο

Η αντίληψη του κινδύνου άλλαξε το 2020. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, η αξιολόγηση κινδύνου που προβλέπει, αποτρέπει, ανταποκρίνεται και προβλέπει την ανάκαμψη από στοχευμένες απειλές και κινδύνους, συμπεριλαμβανομένων των πανδημιών, είναι απαραίτητη. Τα τμήματα της CWT έλαβαν ειδική εκπαίδευση για το πώς να προσαρμόσουν τον προγραμματισμό εκδηλώσεών τους ώστε να ευθυγραμμιστεί με τους κανονισμούς COVID-19, παγκοσμίως και ανά χώρα. Παράλληλα, η εταιρία προβλέπει σαφείς οδηγίες για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες της προστατεύονται καλά από οικονομικές επιπτώσεις για εκδηλώσεις που επηρεάζονται από τον COVID-19.

Μάθημα 2. Η ασφάλεια και η προστασία των συμμετεχόντων είναι κορυφαία προτεραιότητα

Ενώ ορισμένες μικρές συναντήσεις συνέχισαν να πραγματοποιούνται σε ορισμένα μέρη του κόσμου κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι πελάτες μας είχαν την πρόκληση να διασφαλίζουν ότι γνώριζαν την ακριβή κατάσταση κάθε συμμετέχοντος ανά πάσα στιγμή. Η ύπαρξη μιας ισχυρής λίστας προτιμώμενων προμηθευτών ήταν απαραίτητη για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης στη συνέχιση των συναντήσεων σε αυτές τις έκτακτες συνθήκες. Η καταγραφή ταξιδιωτών και συμμετεχόντων, καθώς και η ασφάλεια και η προστασία παραμένουν κορυφαία προτεραιότητα των οργανωτών συναντήσεών μας καθώς βγαίνουμε από την πανδημία.

Μάθημα 3. Η εικονική πραγματικότητα και τα υβριδικά μοντέλα ήρθαν για να μείνουν

Οι πελάτες μας αναγκάστηκαν να στρέψουν την προσοχή τους σε εικονικές και υβριδικές εκδηλώσεις. Η πανδημία επιτάχυνε μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε πριν από χρόνια. Αυτό που ήταν αδιανόητο το 2019, έγινε πραγματικότητα το 2020. Αυτό που έχει διδάξει η πανδημία τόσο στους πελάτες όσο και στους οργανωτές συναντήσεων είναι τα οφέλη του streaming, της εικονικής πραγματικότητας και της διαδικτυακής συνεργασίας. Το μοντέλο Hybrid εξυπηρετεί και τους δύο κόσμους και επέτρεψε σε πολλούς πελάτες να συναντώνται δια ζώσης σε μικρότερους αριθμούς αλλά με κυρίως εικονικό κοινό.

Μάθημα 4. Ετοιμότητα για το απροσδόκητο

Η κρίση ενίσχυσε την ανάγκη για τους πελάτες και τους οργανωτές συναντήσεων να προσαρμοστούν γρήγορα και να γίνουν πολύ γρήγορα ευέλικτοι στις διαδικασίες τους. Μια πολιτική εικονικών και υβριδικών συσκέψεων, ειδικά για συσκέψεις και εκδηλώσεις, δίνει δομή στο πρόγραμμα εκδηλώσεων σε ολόκληρη την εταιρεία σας. Επενδύοντας χρόνο και γνώση σε αυτό το κομμάτι, οι πελάτες μας είναι σε θέση να επικοινωνούν ξεκάθαρα μηνύματα σε όλη την επιχείρησή τους, επιτρέποντας στο προσωπικό να κατανοήσει τι πρέπει να κάνει όταν προκύψει το απροσδόκητο.

Μάθημα 5. Η πνευματική υγείας θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη

Όλοι συνειδητοποιήσαμε πόσο πολύ χρειαζόμαστε τη δια ζώσης αλληλεπίδραση. Ο κλάδος μας είναι χτισμένος στα θεμέλια της ανθρώπινης επαφής και της κοινωνικής δικτύωσης. Υποστηρίξαμε το προσωπικό μας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ιδιαίτερα τους νεότερους συναδέλφους μας, μεγιστοποιώντας τη χρήση της δικής μας τεχνολογίας για να διατηρήσουμε επαφή και να συνεργαστούμε με πολλούς από τους συνεργάτες μας προκειμένου να δημιουργήσουμε εικονικά κίνητρα για να διατηρήσουμε υψηλό ηθικό στους εργαζομένους.

Μάθημα 6. Η εμπιστοσύνη είναι απαραίτητη

Υπό κανονικές συνθήκες, η CWT M&E εργάζεται για την οικοδόμηση αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας. Οι ομάδες σχεδιασμού εκδηλώσεών μας διαπρέπουν στον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται τα προγράμματα εκδηλώσεων των πελατών μας, αφιερώνοντας χρόνο ώστε να γίνουν μέρος της εμπειρίας τους. Αυτό το ισχυρό θεμέλιο έχει διασφαλίσει ότι με προκλήσεις, όπως ο COVID-19, ήμασταν σε θέση να δημιουργήσουμε γρήγορα νέες και αποτελεσματικές λύσεις και να επιλύσουμε τυχόν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

Μάθημα 7. Η αποτελεσματική επικοινωνία είναι κρίσιμης σημασίας

Σε κανονικές συνθήκες, η σαφής επικοινωνία είναι το κλειδί. Κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, κάνει τη διαφορά. Για την CWT M&E, η διαφάνεια και η ενσυναίσθηση ήταν προτεραιότητα. Η προσέγγισή μας στη διατήρηση επαφής με τους πελάτες μας κατά τη διάρκεια της πανδημίας και της υποστήριξής τους με ισχυρές λύσεις διαχείρισης κρίσεων, τους βοήθησε να προσαρμοστούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες.

tornosnews



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ