ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δυναμική παρουσία της Ρόδου στο workshop «Καλωσήρθατε στην Ελλάδα -Benvenuti in Grecia»

 

Το δυνατό brand name της Ρόδου, η διαχρονική αγάπη και η σαφής προτίμηση των Ιταλών για το νησί των Ιπποτών, αλλά και η δυναμική παρουσία της Διεύθυνσης Τουρισμού Δήμου Ρόδου, επιβεβαιώθηκαν για άλλη μία φορά στις διαδικτυακές συναντήσεις που είχαν ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Κώστας Ταρασλιάς και ο ειδικός σύμβουλος Τουρισμού και Πολιτισμού Δήμου Ρόδου Σάββας Πάττας, στο workshop «Καλωσήρθατε στην Ελλάδα -Benvenuti in Grecia» που διοργάνωσε ο ΕΟΤ Ιταλίας και το οποίο πραγματοποιήθηκε από την Τετάρτη 12 Μαΐου έως και σήμερα Παρασκευή 14 Μαΐου 2021, με τη συμμετοχή και του ιταλόφωνου ξεναγού Δημήτρη Σαλαχούρη .

Με πρωταρχικό στόχο την προώθηση του νησιού της Ρόδου ως εναλλακτικού τουριστικού προορισμού και την ενίσχυση των τουριστικών ροών από την Ιταλική αγορά, δίνοντας έμφαση σε θεματικούς τομείς, τα στελέχη της δημοτικής αρχής παρουσίασαν στους Ιταλούς tour operators και τα τουριστικά γραφεία, ότι η Ρόδος, πέραν της μοναδικής φυσικής ομορφιάς, της ιστορίας και του πολιτισμού της, προσφέρεται και για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως περιπατητικός, θρησκευτικός, συνεδριακός, θαλάσσιος, ενώ παράλληλα διαθέτει σύγχρονες υποδομές για αναψυχή και τουρισμό πολυτελείας, οικογενειακές διακοπές, αθλητισμό και sports.

Ο κ. Ταρασλιάς ανέδειξε τη στρατηγική και τον σχεδιασμό της δημοτικής αρχής με κύριο άξονα ότι η Ρόδος εκτός από ήλιο – θάλασσα και ιστορία – πολιτισμό, μπορεί να παρέχει στους επισκέπτες της, ολοκληρωμένες εμπειρίες οι οποίες όχι μόνο θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στην μνήμη τους, αλλά και θα τους εκπλήσσουν κάθε φορά που έρχονται στο νησί.

Είναι γνωστόν ότι η Ρόδος είναι ένας τόπος προικισμένος από την ίδια τη φύση με σπάνια ομορφιά, με όμορφες ακτές, μοναδικά μονοπάτια που προσφέρονται για περιπατητικό τουρισμό. Η πλούσια χλωρίδα και πανίδα της ροδίτικης γης με προστατευμένες περιοχές «Natura 2000», στην πλειοψηφία τους ανεξερεύνητες, όπως έδειξε και η πρόσφατη μελέτη marketing του Δήμου Ρόδου, μπορεί να αποτελέσει κίνητρο για φυσιολάτρες επισκέπτες και να καταστήσει το νησί πόλο έλξης και για αυτήν την κατηγορία τουριστών.

Οι εκπρόσωποι του Δήμου Ρόδου ενημέρωσαν τους Ιταλούς συμμετέχοντες επιχειρηματίες και δημοσιογράφους, που ομολογουμένως επέδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την άλλη πλευρά της Ρόδου, σχετικά με τις ενέργειες που κάνει η Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου για την ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού και ειδικά για την σήμανση περιπατητικών διαδρομών και μονοπατιών με βάση τα διεθνή πρότυπα, ενώ παράλληλα προέβαλε, πέραν της τοπικής γαστρονομίας, το σημαντικότερο πλεονέκτημα του νησιού που δεν είναι άλλο από την μοναδική ροδίτικη φιλοξενία.

Μετά το πέρας της επιτυχημένης παρουσίασης και προβολής της Ρόδου ο αντιδήμαρχος Κώστας Ταρασλιάς υπογράμμισε: «Το ενδιαφέρον για την Ρόδο ήταν μεγάλο και η πλειονότητα των ερωτήσεων και των πληροφοριών που ζητούσαν αφορούσε την ιστορία και τον πολιτισμό της Ρόδου, την γαστρονομία και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και κυρίως τον περιπατητικό τουρισμό. Μέσα από τις συζητήσεις επιβεβαιώθηκαν τα συμπεράσματα της μελέτης μάρκετινγκ ότι η Ρόδος αποτελεί έναν προορισμό γνωστό, αλλά ανεξερεύνητο. Θεωρώ επιτυχημένη την παρουσία της Ρόδου και σε αυτό το workshop καθώς υπήρξε στοχευμένη προβολή και προώθηση του νησιού και παράλληλα ενισχύσαμε τον τομέα πιθανών συνεργασιών και συνεργειών με οφέλη όχι μόνο για τον Δήμο Ρόδου αλλά και για επιχειρήσεις του νησιού».

Εμφανώς ικανοποιημένος από την ολοκληρωμένη παρουσίαση της Ρόδου στο workshop Benvenuti in Grecia ο σύμβουλος Σάββας Πάττας δήλωσε:

« Η Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου δρώντας με σχέδιο, βασισμένο σε επιστημονικά δεδομένα και συγκεκριμένες στρατηγικές, αξιοποιεί κάθε ευκαιρία που της δίνεται, προκειμένου να προβάλει και να προωθήσει το τουριστικό προϊόν της Ρόδου. Ήταν μία πρώτης τάξης ευκαιρία να προβληθεί το νησί μας και στην Ιταλική αγορά. Μέσα από τις Β2Β συναντήσεις που είχαμε καθώς και την παρουσίαση της Ρόδου, μας δόθηκε η δυνατότητα να ενημερώσουμε τους συμμετέχοντες στο workshop και να επικοινωνήσουμε το μήνυμα ότι η Ρόδος εκτός από ήλιο – θάλασσα και ιστορία – πολιτισμό, μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες της ολοκληρωμένες εμπειρίες. Η ανταπόκριση του κοινού και το feedback που πήραμε από την συμμετοχή μας στο workshop, μας ικανοποίησαν πλήρως και κατέδειξαν την ορθότητα του σχεδιασμού και των ενεργειών μας».



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ