AUTO MOTO

Επίσημο: Αυτό είναι το καινούργιο Lexus RX

Η Lexus, παρουσίασε την πέμπτη γενιά του RX, του SUV μοντέλου της, το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη άνεση, υψηλότερη τεχνολογία και μικρότερη οικονομία καυσίμου και εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα από πριν.

Σύμφωνα με τη Lexus, το καινούργιο RX δημιουργήθηκε με δύο κύριους τομείς: πρώτον να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και πιο δυναμική οδική συμπεριφορά και δεύτερον να είναι πιο ποιοτικό και σύγχρονο στις τεχνολογίες που προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες.

Το νέο SUV όχημα της Lexus, το οποίο έχει γίνει εμβληματικό για την ιαπωνική πολυτελή εταιρεία στα 24 χρόνια που υπάρχει στην αγορά (πρωτοπαρουσιάστηκε το 1998), ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο αναφορικά με τον σχεδιασμό του. Οι άνθρωποί της το χαρακτηρίζουν με τη φράση «ατρακτοειδές αμάξωμα» και το τι σημαίνει αυτό φανερώνεται στον τρόπο που είναι διαμορφωμένα τόσο η μάσκα του οχήματος όσο και το πίσω μέρος του, όπως και η γενικότερη σιλουέτα του.

Το καινούργιο Lexus RX βασίζεται στην πλατφόρμα «GA- η οποία είναι πιο ελαφριά, πιο δύσκαμπτη και έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με πριν.

Το αυτοκίνητο, έχει μήκος 4.890 χλστμ., πλάτος 1.920 χλστμ. και ύψος 1.695 χλστμ. Συγκριτικά με αυτό της προηγούμενης γενιάς, είναι μόνο ευρύτερο (κατά 25 χλστμ.), ενώ οι υπόλοιπες διαστάσεις του είναι ταυτόσημες. Αναφορικά με το μεταξόνιό του, φτάνει τα 2.850 χλστμ. γεγονός που το κάνει κατά 60 χλστμ. πιο μακρύ, άρα και πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες.

Το εσωτερικό του είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει άνεση σε αυτούς. Το ταμπλό είναι διαμορφωμένο με την τεχνοτροπία την οποία οι Ιάπωνες ονομάζουν «Tazuna», δηλαδή με τρόπο που να μην χρειάζεται να παίρνει τα μάτια του από τον δρόμο ο οδηγός για να εκτελεί τις επιμέρους λειτουργίες και να μην αποσπάται η προσοχή του. Επίσης, στις εξοπλιστικά πλουσιότερες εκδόσεις του υπάρχει η νέα έγχρωμη οθόνη αφής 14 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας.

Το νέο RX θα διατίθεται τόσο με το υβριδικό σύστημα της Lexus όσο και σε Plug-in Hybrid εκδοχή (επιπλέον, σε κάποιες αγορές, θα διατίθεται μόνο με τον υπερτροφοδοτούμενο θερμικό κινητήρα των 2,4 λίτρων απόδοσης 279 ίππων).

Το RX 350h θα έχει τον 2,5 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα ο οποίος σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα αποδίδει 250 ίππους. Το RX 450h+ είναι η Plug-in Hybrid εκδοχή του το οποίο έχει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 309 ίππους. Επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα, η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 1,1-1,2 λίτρα/100 χλμ. και η μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 24-26 γραμ./χλμ.

Τέλος, το RX 500h, η κορυφαία έκδοση του νέου μοντέλου, αποδίδει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 371 ίππους. Επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 8,0-8,3 λίτρα/100 χλμ. και η μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 182-189 γραμ./χλμ.

newsauto



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ