ΔΙΑΦΟΡΑ

Έξι βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2021

 

2 Goldστηνκατηγορία“Travel

2Silverστηνκατηγορία“DigitalTourism

Bronzeστην κατηγορία “Innovation

Bronzeστην κατηγορία “Technology

 

ΗAtticaGroup, μητρικήεταιρείατωνSUPERFASTFERRIES, BLUESTARFERRIESκαιHELLENICSEAWAYS, μειδιαίτερηικανοποίησηανακοινώνειτηνβράβευσήτηςμε6βραβείαστα TourismAwards 2021πουδιοργανώθηκαν από τηBoussiasCommunications.

 

Στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε τηνΠέμπτη 3 Ιουνίου στο Περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου, η Attica Group βραβεύτηκε ως ακολούθως:

 

  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Travel-Προγράμματα Επιβράβευσης-Loyalty Programs», για την καινοτομία σε επίπεδο υπηρεσιών και υποδομών του ΠρογράμματοςΠιστότητας Seasmiles της AtticaGroup.

 

  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Travel – Technologyenhancedexperience – Αξιοποίηση λύσεων τεχνολογίας για την βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας» για το SeasmilesChatbot του Προγράμματος ΠιστότηταςSeasmiles της AtticaGroup.Μία πρωτοποριακήεπικοινωνίαμεχρήσητεχνολογίαςArtificialIntelligence(ΤεχνητήΝοημοσύνη),που αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση των μελών του προγράμματος βελτιώνονταςτηνταξιδιωτική τουςεμπειρία.

 

  • Silverβραβείο στην κατηγορία «DigitalTourism – Multichannelmarketingstrategy»για την στρατηγική επικοινωνίαςτης BlueStarFerriesσε AboveTheLine (ATL) και Online περιβάλλον με στόχο την αύξηση του brandawareness και των πωλήσεων.

 

  • Silverβραβείοστηνκατηγορία «Digital Tourism – User interaction / Use of user generated content / Use of influencers / Social media contest» για την αύξησητου brand awareness της Blue Star Ferries μέσω Online διαγωνισμώνστα Social Media, User Generated Content (UCG) καισυνεργασίεςμε

 

  • Bronzeβραβείο στην κατηγορία «Innovation – Καινοτόμο concept» για τις Συνδυασμένες Μεταφορές Επιβατών με τρένο και πλοίο «Sail & Rail», μία καινοτόμο πρωτοβουλία της AtticaGroup που εδώ και 20 χρόνια προσφέρει επιπλέον κίνητρα μέσω συνδυαστικών εκπτώσεων, συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση του εισερχόμενου και εξερχόμενου τουρισμού της Ελλάδας.

 

  • Bronzeβραβείοστηνκατηγορία «Technology – InnovativeuseofTechnology» γιατοSeasmilesChatbotτουΠρογράμματοςΠιστότηταςSeasmilesτης AtticaGroup.Μία πρωτοποριακήεπικοινωνίαμεχρήσητεχνολογίαςArtificialIntelligence(ΤεχνητήΝοημοσύνη),που αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση των μελών του προγράμματος βελτιώνονταςτηνταξιδιωτική τουςεμπειρία.

 

HAtticaGroup δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFASTFERRIES, BLUESTARFERRIES, HELLENICSEAWAYS και AFRICAMOROCCOLINK με συνολικά 32 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.

 





ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ