OIKONOMIA

Φθινοπωρινές εκπτώσεις 2021: Πότε κάνουν πρεμιέρα – Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα

 

Να θυμίσουμε πως αρχής γενομένης από 1η Οκτωβρίου 2021 οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν αρχίσει να εφαρμόζουν τις νέες αυξημένες τιμές

Από την 1η Νοεμβρίου έως και τις 14 του μηνός θα διαρκέσει η φετινή ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος του φθινοπώρου στη Θεσσαλονίκη, ενώ όσα καταστήματα το επιθυμούν μπορούν να λειτουργήσουν προαιρετικά την πρώτη Κυριακή της περιόδου (1 Νοεμβρίου), με προτεινόμενο ωράριο από τις 11 το πρωί ώς τις 6 το απόγευμα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου (ΕΣΘ). Κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, πέραν της αναγραφής της παλαιάς και της νέας τιμής των προϊόντων και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

Υπενθυμίζεται πως το καθεστώς των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων που ίσχυαν για την πόλη άλλαξε πέρυσι, με απόφαση της αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, Βούλας Πατουλίδου. Στο πλαίσιο αυτό, για τα καταστήματα της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, οι ενδιάμεσες εκπτωτικές περίοδοι, συνολικής διάρκειας 30 ημερών, θα ισχύουν πλέον από 1η έως 15η Νοεμβρίου και από 1η έως 15η Μαΐου, μετά κι από σχετική εισήγηση του ΕΣΘ.

Οι Κυριακές που θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα

Καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα παραμείνουν ανοιχτά για τρεις Κυριακές ως το τέλος του χρόνου.

Ειδικότερα, θα είναι ανοιχτά:

  • Την Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2021
  • Την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021
  • Την Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021

Αυτές είναι οι ελλείψεις

Πολλές θα είναι οι ελλείψεις σε προϊόντα φέτος κατά τη διάρκεια των φθινοπωρινών ενδιάμεσων εκπτώσεων. Ειδικότερα, πολλά είναι τα προβλήματα στην αλυσίδα παραγωγής της Κίνας λόγω των επιβεβλημένων blackout και των περιορισμών για τη χρήση ενέργειας αφού έχουν επηρεαστεί πάνω από 60 εταιρείες.

Εξίσου σημαντικά προβλήματα αντιμετωπίζει και η Ευρώπη, η οποία έχει παρασυρθεί στη δίνη της έλλειψης φυσικού αερίου. Το φαινόμενο που έχει χαρακτηριστεί από τους αναλυτές ως «τέλεια καταιγίδα» επηρεάζει την αλυσίδα εφοδιασμού παγκοσμίως.

Οι τομείς που επηρεάζονται άμεσα είναι οι εξής:

  • Τρόφιμα
  • Συσκευασμένα είδη
  • Smartphones, παιχνίδια, ηλεκτρονικές συσκευές
  • Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση
  • Φθινοπωρινές εκπτώσεις 2021: Τα προϊόντα που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση

Να θυμίσουμε πως αρχής γενομένης από 1η Οκτωβρίου 2021 οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν αρχίσει να εφαρμόζουν τις νέες αυξημένες τιμές. Έλαια, χαρτικά, απορρυπαντικά, υλικά συσκευασίας και κονσέρβες είναι μερικά από τις κατηγορίες προϊόντων με τη μεγαλύτερη αύξηση.

Ειδικότερα, η τιμή στο αλεύρι αυξήθηκε κατά 20% στα ζυμαρικά από 10 έως 18% με την αύξηση να φθάνει το 30% στα ιδιωτικής ετικέτας, απορρυπαντικά από 3% έως 8%, τα καλλυντικά και είδη προσωπικής φροντίδας 4,5%, αναψυκτικά από 4 έως 5%, τουρσιά από 6% έως 10% και στα τυροκομικά η φέτα πήρε αύξηση 5%.

Στο ίδιο πλαίσιο συγκαταλέγεται και το ψωμί με τους αρτοποιούς να υποστηρίζουν ότι οι αυξήσεις σε έλαια, βούτυρο, αλεύρι και ζάχαρη είναι συνεχείς.

newmoney



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ