StyleNews

Η Ζόζεφιν δεν μασάει! Πρώτα έκανε φωτογράφηση χωρίς ΤΙΠΟΤΑ στο Playboy και τώρα…!!! Ξέφυγε το κορίτσι

Δεν είναι πως δεν το βλέπαμε να συμβαίνει. Όταν είχαμε συναντήσει πρώτη φορά την Josephine προκειμένου να συζητήσουμε για τη φωτογράφισή της για το εξώφυλλο του The Freedom Issueκαταλάβαμε από την πρώτη στιγμή πως πρόκειται για ένα σύγχρονο κορίτσι και μια δυναμική γυναίκα που μπορεί να μιλάει ανοιχτά και με θάρρος για όσα την απασχολούν και η οποία δουλεύει πολύ -πάρα πολύ. Η προηγούμενη εβδομάδα ήταν μια εμφατική απόδειξη της εργατικότητάς της, καθώς συνοδεύτηκε με την κυκλοφορία δύο video clip. Πρώτα ήρθε η συμμετοχή της στη «Fimi» του Mad Clip και έπειτα το προσωπικό της «Εγώ».

Μερικές μερές μετά από εκείνη την πρώτη μας συνάντηση, οι περιστάσεις επιβεβαίωσαν τις αρχικές θετικές εντυπώσεις, καθώς μέσα σε ένα γενικά ηλιόλουστο Μάρτιο, εμείς σταθήκαμε άτυχοι και για το shooting του τεύχους έπρεπε να κάνουμε με κρύο και βροχή όλες τις εξωτερικές λήψεις σε μια μπανιέρα γεμάτη με νερό. Από αυτές τις λήψεις μάλιστα θα προέκυπτε και το εξώφυλλο του περιοδικού. Η Josephine δεν μάσησε ούτε γκρίνιαξε, παρά το γεγονός ότι ένα γερό κρυολόγημα (άρα απουσία από το μαγαζί και τα lives) ήταν μια πολύ πιθανή κατάληξη, ειδικά όταν κυκλοφορείς με μαγιό και βρεγμένο T-shirt στους 13  βαθμούς. Όχι μόνο ήταν επαγγελματίας αλλά εργάστηκε σκληρά ώστε να δώσει τον καλύτερο εαυτό της. Τέτοιες φωτογραφήσεις δεν γίνεται να πετύχουν αν δεν έχεις διάθεση. Εκτίθεσαι με έναν τρόπο που δεν είναι ο συνήθης: δεν μιλάμε για φωτογραφίσεις που πρέπει να προωθήσουν ένα νέο τραγούδι, μια συνεργασία σε ένα μαγαζί ή τα όσα θα πεις σε μια συνέντευξη. Εδώ αναδεικνύεται η προσωπικότητά σου, το ποιος/α πραγματικά είσαι.

Η Josephine υπηρέτησε το όλο concept με το καλύτερο δυνατό τρόπο υπογράφοντας το δικό της κείμενο σχετικά με το πώς αντιλαμβάνεται την ελευθερία.

«Ζω μέσα από την performance και αυτό μου προσφέρει ελευθερία. Την ελευθερία να ξεπερνώ τις φοβίες και τις ανασφάλειές μου. Στη σκηνή ανακαλύπτω συνέχεια πράγματα που δεν ήξερα για μένα, αφού το performance είναι μια διαδικασία που δεν σταματά ποτέ. Έτσι έμαθα να αγαπώ τον εαυτό μου και να τον αγκαλιάζω».

Η Josephine συνέχισε να εργάζεται σκληρά για να προωθήσει την περσινή της επιτυχία «Τι». Φέτος όμως το καλοκαίρι βρίσκεται ένα ακόμα level πιο πάνω. Μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα κυκλοφόρησε δύο video clip, το γραμμένο σε άπταιστα greeklish «Fimi» και το «Εγώ», κλείνοντας με δυναμισμό την όποια συζήτηση σχετικά με το αν της ανήκει καλλιτεχνικά ή όχι το φετινό καλοκαίρι.

Το «Fimi» ήδη έχει εδραιωθεί στο No.1 των τάσεων του Youtube, δείχνοντας για μια ακόμη φορά αφενός τη δυναμική που έχει η σκηνή της trap στα μικρότερα ηλικιακά κοινά τα οποία καθορίζουν και διαμορφώνουν τις τάσεις στη δημοφιλή πλατφόρμα, και αφετέρου ότι δεν περνά ποτέ απαρατήρητη μια συνεργασία με μια pop καλλιτέχνη. Η Jospehine το είχε κάνει και στο παρελθόν με τον Snik, ενώ και η περσινή σύμπραξη του Snik με την TAMTA ήταν εξίσου επιτυχημένη. Πλέον, το ενδεχόμενο να δούμε κάποιον trapper σε πίστα δεν μοιάζει και τόσο μακρινό. Αν με ρωτάς, θα είναι καταδικαστικό για τη «σκηνή», ωστόσο από επιχειρηματική σκοπιά μάλλον μοιάζει με σωστή κίνηση.

Στη «Fimi» η Josephine εμφανίζεται με ένα εντυπωσιακό ανδρόγυνο λουκ εμπνευσμένο από τις πολύ καλές στιγμές του Yves Saint Laurent. Δυναμική, κυρίαρχη στέκει πάνω από το γνώριμο φασαριόριζικο σύμπαν του Mad Clip ο οποίος με κάθε του νέα κυκλοφορία δείχνει ότι τρέφεται τελικά από όλη αυτή τη συζήτηση που τον τοποθετεί σε μια κάπως αμφιλεγόμενη θέση μέσα στην trap. Ξεκάθαρα, μάλλον είναι ο καλλιτέχνης που διχάζει περισσότερο χωρίς μάλιστα να έχει πρωταγωνιστήσει στα βαρετά και αναμενόμενα beefs.

Το «Εγώ», από την άλλη, είναι ένα κομμάτι ραμμένο πάνω στην Josephine. Με το αναμενόμενο girl power attitude η τραγουδίστρια της Panik μιλά για μία ακόμη σχέση στην οποία έχει εκείνη το πάνω χέρι. Υπάρχει μάλιστα μια φήμη (see what I did there…) ότι η ατάκα «Sorry αν φταίω μα έτσι απλά είμαι εγώ» έχει ήδη σκάσει σαν βόμβα σε πολλά παθιασμένα inbox εκεί έξω.

Στο «Εγώ», ναι, ίσως να περιμέναμε κάτι διαφορετικό τουλάχιστον σε θέμα ήχου. Διότι όσο και αν μας αρέσουν οι girl power ιστορίες της Josephine κάπου νιώθουμε ότι ο ήχος της γίνεται περισσότερο γνώριμος απ’ όσο χρειάζεται. Όπως και να έχει πάντως, το τραγούδι έχει επίσης βρει τον δρόμο του στις τάσεις.

Με ένα εντυπωσιακό 2/2 μέσα σε 7 μέρες, η Josephine κατακτά με προσήλωση και σκληρή δουλειά το φετινό καλοκαίρι του mainstream νεανικού ακροατηρίου και υπογράφει το soundtrack κάθε εξόδου διακοπών, κατά την οποία 3-4 κουρασμένα από το χορό κορίτσια θα βγάλουν γύρω στις 6 το πρωί τα ψηλοτάκουνά τους και θα επιστρέψουν όλες μαζί, κάπως χαρούμενες, κάπως μεθυσμένες,  με ένα ταξί στο ενοικιαζόμενο.

Μια τολμηρή πρόβλεψη: δεδομένου ότι πολλά από τα hits του σήμερα γίνονται τα guilty pleasures του αύριο, το ίδιο soundtrack θα ακούγεται σε ένα μελλοντικό πάρτυ όπου η ίδια παρέα κοριτσιών με τα ψηλοτάκουνα θα θυμάται εκείνες τις διακοπές του 2020.

loading…