ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Κρουαζιέρα: Δραματική η κατάσταση ακυρώσεις – Τεράστιο θα είναι το πλήγμα φέτος στην τοπική οικονομία!

Η έλευση του κορονοϊού άλλαξε πλέον  άρδην το τοπίο στον τουρισμό και φυσικά και στον τομέα της κρουαζιέρας.

Παρά τις  αρχικές ανακοινώσεις για αύξηση των κατάπλων και τροποποίηση των δρομολογίων τώρα σειρά έχουν οι ακυρώσεις προσεγγίσεων.

Η ανακοίνωση της εταιρείας Celestyal που είδε το φως της δημοσιότητας  πρόσφατα οι καλά γνωρίζοντες την αγορά εκτιμούν πως είναι μόνο  η αρχή. Έπεται και η συνέχεια αφού  οι πελάτες που είχαν κλείσει αρχικά τις κρουαζιέρες τους τώρα  δεν θέλουν να ταξιδέψουν. Ενδεικτικό πως πριν λίγες ημέρες μεγάλο κρουαζιερόπλοιο που έρχονταν με 1000 και 1700 επιβάτες κατάπλευσε μόνο με 300 άτομα- τουρίστες της μιας ημέρας.

Την εταιρεία Celestyal ακολουθούν η Costa  και η  MSC που ακυρώνουν τους κατάπλους τους.

«Η κατάσταση στην κρουαζιέρα φέτος θα είναι δραματική.  Υπάρχουν ακυρώσεις από τους πελάτες που δεν θέλουν να ταξιδέψουν. Το χειρότερο είναι πως η κατάσταση δεν διορθώνεται με κρατήσεις της τελευταίας στιγμής  στην κρουαζιέρα», δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιέρας κ. Θεόδωρος Κόντες.

Στη Ρόδο πάντως αναμένονται οι ανακοινώσεις των εταιρειών κρουαζιέρας.  Μέχρι πριν λίγες ημέρες είχαν προγραμματιστεί 342 κατάπλοι.  Τώρα το τοπίο αλλάζει δυστυχώς.

Η εξέλιξη αυτή θα έχει μεγάλε επιπτώσεις στην τοπική οικονομία αφού οι τουρίστες της μιας ημέρας αφήνουν αρκετά χρήματα στην αγορά . Αν αναλογιστούμε τα 50 με 60 ευρώ το άτομο που έχουν δείξει οι έρευνες που έχουν γίνει κατανοούμε το μέγεθος της ζημιάς για τη Ρόδο . Υπενθυμίζεται πως στο λιμάνι του νησιού κατέπλεαν κρουαζιερόπλοια με 2000 και 3000 άτομα τουρίστες της μιας  ημέρα το καθένα.

Η ανακοίνωση της εταιρείας Celestyal

 

Την προσωρινή αναστολή των προγραμμάτων κρουαζιέρας έως 1η Μαϊου λόγω των αυξημένων μέτρων που έχουν ληφθεί σε λιμάνια και αεροδρόμια για τη μη εξάπλωση του κορονωϊού ανακοίνωσε Celestyal Cruises.

«Όπως ανακοίνωσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ), κάθε επαγγελματικός κλάδος και κάθε άτομο ξεχωριστά πρέπει να συμμετέχει στην καταπολέμηση του ιού COVID-19 και η Celestyal Cruises ακολουθώντας αυτή τη συμβουλή και τις συστάσεις των επαγγελματιών του χώρου της υγείας και των ρυθμιστικών αρχών σε όλο τον κόσμο, ενεργεί αναλόγως, ώστε να μειώσει τον κίνδυνο καραντίνας ή ιατρικής απομόνωσης των επιβατών και του πληρώματος της.» αναφέρει η εταιρεία σε σημερινή ανακοίνωσή της .

Η Celestyal Cruises αναφέρει επίσης ότι όσοι επιβάτες έχουν καταβάλει το αντίτιμο της κρουαζιέρας και έχουν επηρεαστεί από αυτή την προσωρινή αναστολή, η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα να επιλέξουν είτε την εξαργύρωση για μία μελλοντική κρουαζιέρα (Future Cruise Credit) αξίας 120% της αξίας της αρχικής κράτησης, είτε επιστροφή του συνολικού ποσού που είχαν καταβάλει.

 

Οι ταξιδιώτες θα μπορούν να εξαργυρώσουν για μια μελλοντική κρουαζιέρα (Future Cruise Credit) μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου του 2021, σε οποιοδήποτε από τα δρομολόγιά μας. Για πρόσθετη ευελιξία, οποιοσδήποτε έχει επιλέξει να πάρει μελλοντική κρουαζιέρα αλλά δεν είναι σε θέση να αξιοποιήσει την εξαργύρωση μέσα στο διάστημα που έχει οριστεί, θα λάβει αυτόματα επιστροφή χρημάτων ίση με το αρχικό ποσό που καταβλήθηκε στην Celestyal Cruises, μετά τη λήξη ισχύος της, σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ