ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

NOR Beach House Project: Πώς η Ρόδος εκτοξεύθηκε στο χρηματιστήριο των κοσμοπολίτικων προορισμών

  • Ο Κώστας Αποστολίδης παραδίδει μαθήματα επιχειρηματικού και τουριστικού marketing.
  • Πως μια επένδυση μπορεί να διαφημίσει με τον καλύτερο τρόπο ολόκληρο τον τουριστικό προορισμό!

 

Το φετινό καλοκαίρι, παρά τους περιορισμούς που εκ των πραγμάτων επιβάλλει η πανδημία, η Ρόδος γνωρίζει ημέρες ιλιγγιώδους ανόδου στο χρηματιστήριο των κοσμοπολίτικων προορισμών.
Το έναυσμα έδωσε το νεοαποκτηθέν διαμάντι της Ρόδου, ο πολυχώρος εστίασης, ψυχαγωγίας και άθλησης που ο επιχειρηματίας Κώστας Αποστολίδης μετέτρεψε τον Ναυτικό Όμιλο Ρόδου (ΝΟΡ), το εμβληματικό κτίριο, στο ωραιότερο σημείο της πόλης, το οποίο σώθηκε στο «παρά πέντε» από τη φθορά του χρόνου και σήμερα γράφει νέες σελίδες στην ιστορία του.
Είναι ίσως η πρώτη φορά που μια επένδυση γίνεται η αφορμή να πρωταγωνιστήσει η Ρόδος, ως ο must κοσμικός προορισμός, αφού τις τελευταίες δεκαετίες, ο μαζικός τουρισμός αλλοίωσε τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα του νησιού.
Ο επιχειρηματίας Κώστας Αποστολίδης, εκτός από το ταλέντο του να δημιουργεί εκπληκτικά projects υψηλής αισθητικής και ποιότητας, όπως το NOR Beach House Project, παραδίδει μαθήματα επιχειρηματικού και τουριστικού marketing. Πως μια επένδυση μπορεί να διαφημίσει με τον καλύτερο τρόπο ολόκληρο τον τουριστικό προορισμό.
Αυτό συνέβη με την περίπτωση του ΝΟΡ. Η Ρόδος βρίσκεται να πρωταγωνιστεί όχι μόνο στις κοσμικές στήλες των lifestyle εντύπων και ιστοσελίδων λόγω των λαμπερών εγκαινίων που έγιναν στα τέλη του περασμένου Ιουλίου, αλλά και σε ταξιδιωτικούς οδηγούς, σε εξειδικευμένα έντυπα και sites γαστρονομίας για την εξαιρετική γαστριμαργική πρόταση πολλών αστέρων. Παράλληλα, έχει γίνει ήδη το «στέκι» επωνύμων από όλη την Ελλάδα, που έρχονται για να βιώσουν την εμπειρία του NOR Beach House Project και να φωτογραφηθούν στους εκπληκτικούς χώρους του. Χώρους που αποτελούν συνδυασμό της ιταλικής αρχιτεκτονικής της Ρόδου και παράλληλα αξιοποιούν τα σύγχρονα ρεύματα στην αρχιτεκτονική και τη διακόσμηση, εκπέμποντας μια αύρα διακριτικής πολυτέλειας που ταιριάζει ιδανικά με το θαλασσινό τοπίο.
Τα άρθρα που το τελευταίο διάστημα φιλοξενήθηκαν στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, είναι χαρακτηριστικά της συμβολής του ΝΟΡ στην προώθηση του κοσμοπολίτικου χαρακτήρα του νησιού της Ρόδου.
«Ο μύθος του βασιλιά Μίδα λέει πως είχε την ικανότητα να μετατρέπει σε χρυσάφι ό,τι άγγιζε. Στην περίπτωση του διορατικού επιχειρηματία Κώστα Αποστολίδη, η μυθολογία φαίνεται να προσαρμόζεται στη σύγχρονη πραγματικότητα, αφού κάθε πρότζεκτ που αναλαμβάνει στην κοσμοπολίτικη Ρόδο μπαίνει αυτόματα στην «golden list» του ελληνικού τουρισμού» είναι η αναφορά της εφημερίδας Espresso στον χαρισματικό επιχειρηματία. «Ο Ναυτικός Όμιλος Ρόδου είναι ό,τι πιο εντυπωσιακό και ενεργειακό έχω δημιουργήσει ως επιχειρηματίας. Θεωρώ ότι με έχει φέρει πολύ κοντά στο όνειρό μου, που είναι να δω τη Ρόδο όπως την έχω φανταστεί, έτσι όπως ήταν πριν από 20 χρόνια. Να γίνει ξανά ο απόλυτος προορισμός. Οχι ότι τώρα δεν είναι, έχει πάρα πολύ κόσμο και αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά brands στον τουρισμό. Απλώς απευθύνεται περισσότερο στον μαζικό τουρισμό και όλοι εμείς που είμαστε στην εστίαση και τη διασκέδαση πρέπει να κάνουμε το μεγάλο βήμα για να προσελκύσουμε κι ένα άλλο target group τουριστών, με πιο υψηλό οικονομικό επίπεδο» τονίζει ο επιχειρηματίας στην ίδια εφημερίδα.
Για το urbanguru.gr, ο Κώστας Αποστολίδης είναι «ο επιχειρηματίας που αλλάζει την Ρόδο», ενώ για το daisy.gr «είναι από εκείνες τις περιπτώσεις ανθρώπων που ότι βάλει στο μυαλό του το πετυχαίνει με σκληρή δουλειά και στοχοπροσήλωση. Το αποτέλεσμα σε κάθε περίπτωση είναι άρτιο και πως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά αφού σκοπός του είναι να ικανοποιηθεί όποιος βρεθεί σε μία από τις επιχειρήσεις του. Ο λόγος για τον Κώστα Αποστολίδη ο οποίος έχει μεταμορφώσει τη Ρόδο σε a-list προορισμό για κοσμοπολίτες, jet setters και λάτρεις της dolce vita».
Για το περιοδικό GALA, που κυκλοφορεί μαζί με την εφημερίδα Πρώτο Θέμα, ο ΝΟΡ είναι το νέο trend των Δωδεκανήσων: «Φέτος ο Ναυτικός Όμιλος Ρόδου ανακαινίζεται, αποκτώντας έναν επιπλέον καλοκαιρινό πολυχώρο, πρωτοποριακό τόσο για την Ελλάδα όσο και για την Ευρώπη. Το αρχιτεκτονικό του design συνδυάζει τη μοναδική ευρηματικότητα με την πολυτέλεια.
Το σημείο όπου βρίσκεται «κοιτάζει» τη θέση όπου κάποτε στεκόταν ο Κολοσσός της Ρόδου, καθώς είναι χτισμένος στην είσοδο του λιμανιού, στο πλέον νευραλγικό και ιστορικό κομμάτι της πόλης. Ο χώρος, με συνολική έκταση που ξεπερνά τα 4.000 τ.μ., μοιάζει με ένα ονειρικό, παραδεισένιο, ανεξάρτητο νησάκι μέσα στο λιμάνι. Στις εγκαταστάσεις του περιλαμβάνει ένα beach bar που θυμίζει την παραλία του μυθικού Lido, ένα mediterranean all day restaurant, ένα spiritual bar με περουβιανό φαγητό, ένα spa, αλλά και ένα club που θα αφήσει εποχή. Εκεί κάποτε απολάμβανε τον καφέ του ο Αριστοτέλης Ωνάσης με τον έρωτα της ζωής του, τη Μαρία Κάλλας. Εκεί, επίσης, η Ειρήνη Παππά ξεκουραζόταν, αλλά και ο Ζυλ Ντασσέν σκάρωνε ταινίες».
Διθυραμβικό είναι το άρθρο – παρουσίαση στο περιοδικό ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ: «Ζωντανό κύτταρο της καθημερινότητας των Ροδιτών, με ζηλευτή θέση στην αθλητική ταυτότητα της πόλης και ιστορία που κρατά από την απελευθέρωση της Δωδεκανήσου το 1947,
ο Ναυτικός Όμιλος Ρόδου βρίσκει φέτος μια δεύτερη νιότη, με τις εγκαταστάσεις του να έχουν περάσει στα χέρια του Κώστα Αποστολίδη, έμπειρου επιχειρηματία της εστίασης με ποικίλη βεντάλια δραστηριοτήτων σε σημεία – κλειδί του νησιού. Ο άνθρωπος πίσω από την αναβίωση του εμβληματικού «Ακταίον», αλλά και εμπνευστής άκρως δημοφιλών spots της Ρόδου, όπως το «Amalfi» στην Ιαλυσό και το «Ramal» στην Τσαμπίκα, ανέλαβε να μεταμορφώσει τον μέχρι πρότινος αρκετά παραμελημένο δημοτικό χώρο του Ν.Ο.Ρ. σε ένα πολυπρόσωπο hotspot στιλάτου beachlife. Και μπολιάζοντάς τον με εστέτ αισθητική και αέρα μεσογειακού κοσμοπολιτισμού, αυτό ακριβώς φαίνεται να καταφέρνει, χωρίς όμως να αφαιρεί από το εμβληματικό σημείο τον ροδίτικο χαρακτήρα του – πώς θα μπορούσε, άλλωστε, έτσι όπως ξεδιπλώνεται με φόντο την επιβλητική σκιά της μεσαιωνικής πόλης.
Απλωμένος στο ίσως καλύτερο σημείο της Ρόδου, πλάι στην πατημασιά του μυθικού Κολοσσού και στη σκιά απ’ τα ελαφάκια που σημαίνουν την είσοδο στο νησί, σαν ένα μικρό, αυτόνομο νησάκι κι ο ίδιος στη μπασιά του λιμανιού, ο χώρος του «NOR Project» έχει το στιλάτο beachside με τα αφράτα sunbeds και τις boho chic μαξιλάρες του για κύριο δέλεαρ, ενώ η open air clubbing εμπειρία που προσφέρει ο ειδικά διαμορφωμένος χώρος στην πίσω πλευρά, είναι ήδη μια από τις πιο εστέτ προτάσεις nightlife του νησιού».
Το ίδιο περιοδικό κάνει μια εξαιρετική περιγραφή στη γαστρονομική πλευρά του ΝΟΡ: «Με τον chef Αντώνη Μανιά να ηγείται της γευστικής του πρότασης, και τον pastry chef Μάριο Κορωναίο να υπογράφει τις πρωτότυπες μεταγραφές της ροδιακής και της ευρύτερης ελληνικής παράδοσης στην κάρτα των επιδορπίων, το εστιατόριο του «NOR Project» μεταφράζει στο πιάτο την αύρα ιταλικής ριβιέρας που αποπνέει ο χώρος, μέσα από ικανές εκτελέσεις κοσμοπολίτικων φαβορί, αλλά και ευρηματικές αναδομήσεις των τοπικών γεύσεων.
Τα χόρτα σε σύβραση, σταθερά παρόντα στο συνταγολόγιο του νησιού, βρίσκουν εδώ εκφραστική θέση πλάι σε χτένια σοτέ, με κράκερ χοιρινού και εσπούμα μήλου, ενώ platters μαστόρικα ψημένων θαλασσινών, με σταρ την φαμόζακωλοχτύπα της Ρόδου, που έρχεται ζουμερή κι αφράτη στο τραπέζι, ή comfort πιάτα σαν το ριζότο με καρπάτσιο από λαβράκι, γαληνεύουν τις ορέξεις που ανοίγουν οι βουτιές στην αφράτη θάλασσα.
Σε πιο βραδινό tempo, premium προτάσεις ψαροφαγίας όπως ο μαύρος μπακαλιάρος με σαλικόρνια και πουρέ σελινόριζας, ή το ταρτάρ σολωμού με πίκλες λαχανικών σε παλαιωμένο ξύδι, τρίμμα αστακού και ζωμό passionfruit, δείχνουν το σίγουρο χέρι μιας κουζίνας με αυτοπεποίθηση, ενώ στις προτάσεις εκλεκτής κρεατοφαγίας πρωταγωνιστεί το άριστα ψημένο wagyu, που έρχεται ζουμερό και μυρωδάτο, με μια ορεκτική πατατοσαλάτα στο πλάι του.

 

Παράλληλα, ο «εργολάβος» με fluidgel σύκου δενδρολίβανου, cremeux βανίλιας και παγωτό βιολέτα γιαούρτι είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι στις αναμνήσεις με όχημα τις σύγχρονες τεχνικές, ενώ η Crème Brulee φέτας, με ντοματίνια σε ώσμωση, γλυκιά πίκλα αγγουριού και τσιπς περικαυτής, είναι ένα signature desert ζηλευτής ευρηματικότητας»
Τίποτα από τα παραπάνω δεν εκπλήσσει εκείνους που ξέρουν τον τρόπο που λειτουργεί ο Κώστας Αποστολίδης, από τη στιγμή που θα βάλει κάτι στο μυαλό του.
«Μου αρέσουν οι προκλήσεις. Ζω γι αυτές! Από ιδιοσυγκρασία, μου αρέσει να βάζω συνεχώς καινούργιους στόχους. Μπροστά σε κάθε καινούργια ιδέα, ενθουσιάζομαι σαν μικρό παιδί. Σχεδόν δεν κοιμάμαι τις νύχτες μέχρι να την κάνω πραγματικότητα! Όσο πιο δύσκολος ο στόχος, τόσο μεγαλύτερη η αφοσίωσή μου. Το ίδιο έγινε και με τον Ναυτικό Όμιλο Ρόδου. Ανέκαθεν μου άρεσε αυτό το ιστορικό κτίριο, στο πιο ωραίο, στο πιο προνομιακό σημείο της πόλης. Ένα σημείο για δεκαετίες εγκαταλειμμένο, με το κτίριο στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Το να ζωντανέψω αυτόν τον χώρο, φτιάχνοντας κάτι που δεν έχει προηγούμενο όχι μόνο στη Ρόδο, αλλά σε ολόκληρη την Ελλάδα, ήταν για μένα το μεγάλο στοίχημα!» αναφέρει σε συνέντευξή του στο gossip-tv.gr, ενώ σε ερώτηση πώς εκείνος προχώρησε σε μια τόσο φιλόδοξη επένδυση όταν άλλοι επιχειρηματίες «πάγωσαν» τις δραστηριότητές τους λόγω της πανδημίας covid – 19, απαντά:
«Δεν επιτρέπω ο φόβος να βάζει φρένο στα σχέδιά μου. Είναι ζήτημα οπτικής. Φιλοσοφίας ζωής. Όπως σε κάθε περίοδο, έτσι και στην πανδημία, υπάρχουν πάντα ευκαιρίες, αρκεί να μπορείς να τις ξεχωρίσεις. Άλλωστε, μέσα σε δύσκολες συνθήκες αναδεικνύεται και επιβιώνει το υγιές δυναμικό της αγοράς. Επιπλέον, εκτιμώ ότι, το τέλος της πανδημίας θα οδηγήσει την παγκόσμια οικονομία και την Ελλάδα, σε έντονη ανάκαμψη. Η επόμενη μέρα λοιπόν, πρέπει να μας βρει έτοιμους. Γι αυτό, σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας, δεν σταματήσαμε ούτε μέρα, ώστε μέσα στη σαιζόν να λειτουργήσει ο Ναυτικός Όμιλος Ρόδου. Το καταφέραμε! Εξάλλου, η Ρόδος δεν είναι ένα οποιοδήποτε νησί. Είναι ένα από τα πιο ισχυρά τουριστικά brands παγκοσμίως, που έχει αποδείξει ότι αντέχει, ότι παραμένει περιζήτητη ακόμη και στα χρόνια του κορωνοϊού. Της άξιζε μια επένδυση όπως αυτή. Από την άλλη, το να επενδύεις μέσα σε τόσο δύσκολες συνθήκες, διαμορφώνει ένα κλίμα αισιοδοξίας που τόσο έχουμε ανάγκη. Ένα κλίμα εμπιστοσύνης στο σύνολο της τοπικής αγοράς. Η οικονομία είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό ψυχολογία. Και από αυτήν την άποψη, αν κρίνω και από την ανταπόκριση του κόσμου, η Ρόδος είχε ανάγκη αυτήν την επένδυση, σαν τονωτική ένεση, μετά από ενάμιση χρόνο περιορισμών.»

Τελικά, στην περίπτωση του Κώστα Αποστολίδη, τίποτα δεν γίνεται και δεν γράφεται τυχαία!

 

 



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ