AUTO MOTO

Όλα όσα γνωρίζουμε για το Dacia Bigster!

 

Η διαρκής ανοδική πορεία της Dacia τα τελευταία χρόνια συνεχίζεται με την παρουσίαση του Bigster το οποίο ετοιμάζεται πυρετωδώς για το επίσημο λανσάρισμά του.

Για όσους παρακολουθούν από κοντά τα τεκταινόμενα στην αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία χρόνια, είναι σίγουρο ότι η περίπτωση της Dacia δεν αποτελεί κάποια έκπληξη.

Η εταιρία χαμηλού κόστους από την Ρουμανία έχει κάνει σημαντικά άλματα, έχει βελτιώσει αισθητά τα αυτοκίνητά της σε ποιότητα και απόδοση, ενώ καταφέρνει να διατηρεί το πλεονέκτημα της χαμηλής τιμής και του εξαιρετικού value for money.

H ανοδική πορεία, με την βοήθεια πάντα της Renaultπερνά σε ένα επόμενο στάδιο με το νέο μεγάλο μοντέλο που ετοιμάζει πυρετωδώς αυτό το διάστημα η εταιρία, το Bigster.

Πρόκειται για ένα μεγάλο SUV, το οποίο θα ακολουθήσει τη νέα σχεδιαστική τάση της εταιρίας, με το νέο σήμα στην μάσκα, και αρκετά δυναμική παρουσία παρά τον όγκο του.

Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στην πρώτη του μορφή το 2021 και θα είναι έτοιμο για λανσάρισμα μέσα στο 2023. Με μήκος που θα φθάνει τα 4,6 μέτρα θα είναι 25 εκατοστά μεγαλύτερο από το Duster, και θα διαθέτει μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Θα διατίθεται επίσης σε πενταθέσια και επταθέσια διαμόρφωση.

Αρκετά μοντέρνο και ελκυστικό σε σχεδίαση, έχει πολλές σύγχρονες σχεδιαστικές αναφορές σε premium μοντέλα, από εταιρίες όπως η Range Rover ή η Volvo.

Βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-B της RenaultNissanMitsubishi Alliance, το Bigster θα μπορεί να διαθέτει εξοπλισμό ασφαλείας τελευταίας τεχνολογίας (ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, ηλεκτρικό χειρόφρενο κ.λπ.).

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, δεν θα υπάρχει έκδοση diesel, αλλά η γνωστή επιλογή σε διπλό καύσιμο (LPG και βενζίνη) με το νέο 1.2 ΤCe που θα εμφανιστεί στο Renault Austral.

Θα υπάρχει επίσης ένα mild υβριδικό σύστημα με κινητήρα 130 ίππων, ενώ σε δεύτερη φάση θα υπάρχει και η υβριδική έκδοση με τον 1.2 TCe και τους 160 ίππους. Προς το παρόν δεν προβλέπεται κάποια ηλεκτρική έκδοση.

Πάντως η άνοδος της Dacia σε ένα πιο αναβαθμισμένο επίπεδο, ίσως συνοδευτεί και με αντίστοιχη αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων της.

Αν και η Renault θέλει να διατηρήσει το χαμηλό κόστος, οι πρόσφατες εξελίξεις σε ότι αφορά την τροφοδοσία σε υλικά και ο μεγάλος πληθωρισμός, οδηγούν αναγκαστικά την Dacia σε μία σταδιακή αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων της, σε ποσοστό 10 έως 20% ανάλογα το μοντέλο.

newsauto



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ