AUTO MOTO

Ότι γνωρίζουμε για το ηλεκτρικό SUV Hyundai Ioniq 7

 

Η Hyundai φαίνεται πως «έχει πάρει φόρα» και μετά την επίσημη παρουσίαση του Ioniq 5 που κέρδισε όλους όσοι το είδαν από κοντά και το οδήγησαν, ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα στη γκάμα της Ioniq που αφορά τα ηλεκτρικά μοντέλα.

Το Ioniq 7 είναι το μεγάλο SUV και το δεύτερο μοντέλο στη γκάμα της Ioniq, που περιμένουμε να «τριτώσει» με το coupe Ioniq 6.

Το μεγάλο SUV που ετοιμάζεται από τη Hyundai για να πάρει τη θέση της ναυαρχίδας στη νεότευκτη γκάμα της Ioniq, θα ονομαστεί Ioniq 7 και πέραν των πρώτων teaser εικόνων που έχουμε για αυτό από το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου 2021 (IAA 2021) τον περασμένο μήνα, δεν υπάρχει κάτι άλλο χειροπιαστό ως πληροφορία που να το αφορά. Σε ότι αφορά στη σχεδίαση, η Hyundai έχει επιλέξει να είναι πολύ «διακριτική» στη συμμετοχή της ως παρουσία πάνω στο νέο μοντέλο.

Όπως ακριβώς έκανε και στο Ioniq 5 που κέρδισε τις εντυπώσεις με την εμφάνιση αλλά και την ουσία του, έτσι και στο Ioniq 7, κρατάει τις αισθητικές της αποστάσεις, τοποθετώντας σε διαφορετική βάση τις σχεδιαστικές φόρμες των μοντέλων της από αυτά της Ioniq. Το μπροστινό μέρος, ορίζεται αισθητικά από τη φωτεινή γραμμή των LED’s που καλύπτει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου. Δημιουργώντας ένα σχήμα «L» με τα φώτα ημέρας, δίνει το στίγμα του εξηλεκτρισμένου μέλλοντος στην εμφάνιση.

Αυτό που διακρίνεται πιο πίσω ως καμπίνα των επιβατών, είναι αρκετά ογκώδες και «τετραγωνισμένο», προδιαθέτοντας για πολύ μεγάλους χώρους. Η διαμόρφωση της καμπίνας αφήνει υποσχέσεις για διάθεση τριών σειρών καθισμάτων, που σημαίνει πως η χωρητικότητα θα είναι 7 θέσεων– ανεξάρτητα αν κάτι τέτοιο θα αφορά στο σύνολο τη γκάμα ή κάποιες συγκεκριμένες εκδόσεις. Για την αισθητική φόρμα του εσωτερικού του Ioniq 7, είναι αρκετά ασφαλές να θεωρούμε «οδηγό» το Ioniq 5 που οδηγήσαμε πρόσφατα.

Αυτό σημαίνει πως οι δύο οριζόντιες οθόνες με διαγώνιο 12,3 ίντσες η κάθε μία, θα είναι μια διάταξη που θα πρέπει να αναμένεται. Φυσικά θα περιμένουμε μια πληθώρα τεχνολογικών αγαθών, συμπεριλαμβανομένων των ασύρματων Apple CarPlay και Android Auto, της head-up οθόνης επαυξημένης πραγματικότητας και προηγμένο σύστημα αναγνώρισης φωνής. Στα βοηθήματα οδηγού πιθανότατα θα περιλαμβάνουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, υποβοήθηση διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, παρακολούθηση τυφλού σημείου και πίσω κυκλοφορίας, ενώ θα μπορεί να δεχτεί και αναβαθμίσεις over the air (ΟΤΑ).

Στο Ioniq 7, όπως και στα Ioniq 5 και 6, περιμένουμε να δούμε μια εκδοχή της πλαρφόρμας E-GMP του Hyundai Motor Group, η οποία είναι κοινή και με ηλεκτρικά μοντέλα της Kia και της Genesis. Θα διαθέτει μεγαλύτερο πακέτο μπαταριών 100 kWh που χρησιμοποιεί νέα σύσταση στις μπαταρίες, με εκτιμώμενη αυτονομία άνω των 483 χιλιομέτρων. Το σύστημα 800 V θα επιτρέπει γρήγορη φόρτιση σε φορτιστές DC έως 350 kW, με την επαναφόρτιση από το 10 έως το 80 τοις εκατό να διαρκεί μόνο 18 λεπτά.

Η τετρακίνηση θα είναι μια επιλογή στην έκδοση με διπλό κινητήρα, που θα αποδίδει 310 ίππους, ενώ δεν πρέπει να αποκλείουμε την προσφορά ακόμα δυνατότερων εκδόσεων του μοντέλου από την εταιρεία.

 

newsauto



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ