AUTO MOTO

Παίρνει μπροστά η Lancia!

 

Η προαναγγελία για την εκδήλωση «Lancia Design Day» από την ιταλική εταιρεία ήταν μια ευχάριστη είδηση για τους απανταχού φίλους της. Τι να περιμένουμε πλέον από αυτή;

Lancia. Νέο πρωτότυπο, νέο λογότυπο, νέα εποχή για την ιταλική εταιρεία. Κάτι φαίνεται να κινείται (επιχειρηματικά) πλέον γι’ αυτή έπειτα από περίπου οκτώ χρόνια. Ήταν το 2014 όταν ο αείμνηστος κ. Sergio Marchionne, ο τότε Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat Chrysler Automobiles, «τράβηξε την πρίζα» στην εταιρεία, στο πλαίσιο εξορθολογισμού των εξόδων του Ομίλου.

Η εταιρεία που ίδρυσε ο Vincenzo Lancia το 1906 σταμάτησε να υπάρχει, ουσιαστικά, καθώς έπαψε να εκπροσωπείται στην ευρωπαϊκή αγορά (υπάρχει μόνο στην ιταλική) και και να δημιουργεί νέα μοντέλα. Όμως, όπως είναι ήδη γνωστό, υπό την αιγίδα τού Ομίλου Stellantis (στον οποίο ανήκει πλέον) η πρίζα θα τοποθετηθεί πάλι στην υποδοχή της. Κυριολεκτικά.

Η νέα εποχή τής Lancia, εν πρώτοις, «ενσαρκώνεται» στο εντυπωσιακό και φουτουριστικό πρωτότυπο Pu+Ra Zero. Η ονομασία του προέρχεται από τις λέξεις «Pure» («Καθαρόαιμος, Αγνός») και «Radical» («Θεμελιώδης, Καινοτόμος, Ριζοσπαστικός»). Ο κ. Luca Napolitano, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Η νέα εποχή τής Lancia ξεκινά σήμερα, με το νέο λογότυπο και ένα ξεκάθαρο σχεδιαστικό όραμα. Εν αναμονή τού καινούργιου Ypsilon, του πρώτου μοντέλου τής νέας Lancia, παρουσιάζουμε το Lancia Pu+Ra ZeroΕίναι ένα τρισδιάστατο μανιφέστο που θα εμπνεύσει τα μοντέλα που θα λανσάρουμε την περίοδο 2024-2028. Είναι ένα έργο τέχνης, όπου το παρελθόν και το μέλλον βρίσκονται σε συνεχή επαφή, όπως και η κομψότητα σε ισορροπία με το καινοτόμο πνεύμα. Σήμερα, ξεκινά η Αναγέννηση που θα εκπλήξει όλους τους φίλους της Lancia. Η Lancia, θα είναι και πάλι μια ελκυστική, αξιοσέβαστη και αξιόπιστη μάρκα στην ευρωπαϊκή αγορά των premium αυτοκινήτων!».

Τα παραπάνω λόγια τού κ. Napolitano είναι χαρακτηριστικά των νυν στελεχών της ιταλικής εταιρείας για τις βραχυμεσοπρόθεσμες επιχειρηματικές προθέσεις τους. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, για τη δημιουργία τού Pu+Ra Zero οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από τις Aurelia και Flaminia. Μάλιστα, ανακοινώθηκε ότι οι γραμμές τού αμαξώματος αυτών θα είναι ευδιάκριτες στα μελλοντικά μοντέλα τής Lancia. Επίσης,  η έμπνευση γι’ αυτά θα προέρχεται και από άλλα δύο εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία της: τη Stratos και την Delta.

Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, το Pu+Ra Zero δείχνει ότι οι όγκοι στο αμάξωμα των νέων αυτοκινήτων της θα δημιουργούνται με αλλεπάλληλα επίπεδα και το αποτέλεσμα είναι μια σχεδιαστική γλώσσα ασυνήθιστη στην αυτοκινητοβιομηχανία. Σε αυτή συνδυάζονται η σχεδίαση, η τέχνη, η καινοτομία και η γλυπτική σε ένα σύνολο που το έχουν ονομάσει «Προοδευτικά Κλασικό».

Με αυτό (πρωτότυπο) αρχίζει να υλοποιείται το δεκαετές επιχειρηματικό στρατηγικό σχέδιο της Lancia το οποίο ονομάστηκε από τα στελέχη του Ομίλου Stellantis με τη φράση «Dare Forward 2030». Αυτό προβλέπει τον πλήρη εξηλεκτρισμό των καινούργιων μοντέλων της από το 2028 και έπειτα.

Στο εμπρός μέρος τού πρωτότυπου Pu+Ra Zero η εμβληματική μάσκα της εταιρείας, η οποία είναι γνωστή με την ονομασία «Calice» («Άγιο Δισκοπότηρο»), έχει προσαρμοστεί στη σύγχρονη αισθητική. Όπως έγινε γνωστό, η νέα μορφή της θα υπάρχει σε όλα τα νέα μοντέλα, καθιστώντας τα άμεσα αναγνωρίσιμα ως Lancia τόσο κατά τη διάρκεια της ημέρας όσο και το βράδυ.

Στο πίσω μέρος του διακρίνουμε τα χαρακτηριστικά στρογγυλά φώτα που παραπέμπουν σε αυτά της Stratos και θα υπάρχουν στη νέα γενιά τού Ypsilon. Τέλος, το εσωτερικό τού Pu+Ra Zero έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να αναδεικνύεται η ιταλική φινέτσα και η προσοχή στη λεπτομέρεια, με σκοπό να δημιουργείται ένα ποιοτικό και φιλόξενο περιβάλλον για τους επιβάτες. Φυσικά, η επιλογή των υλικών έγινε με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος, ενώ έχει επιλεγεί η πρακτική τής χρωματικής προσέγγισης «color blocking».

Το νέο λογότυπο
Το πρωτότυπο Pu+Ra Zero διαθέτει το νέο λογότυπο της Lancia το οποίο είναι εμπνευσμένο από αυτό που υπήρξε στην Flaminia, το 1957. Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η εταιρεία δημιουργήθηκε με σκοπό «να αποτελεί ένα αυθεντικό κόσμημα, με κλασική αισθητική, απλές γραμμές και πολυτελή χαρακτήρα».

Τέλος, είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και εκφράζει του νέους γραφιστικούς κώδικες που θα υιοθετήσει εφεξής η εταιρεία. Έχει νέα, πιο σύγχρονη γραμματοσειρά και μεγαλύτερης διάστασης γράμματα.

newsauto.gr



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ