ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Παρουσιάστηκε Η Καμπάνια Του Δήμου Για Την Προβολή Της Ρόδου

 

Συνέντευξη τύπου πραγματοποιήθηκε στο Δήμο Ρόδου σχετικά με καμπάνια προβολής της Ρόδου με τίτλο #WhatILoveAboutRhodes, παρουσία του Aντιδημάρχου Τουριστικής Ανάπτυξης, Πολιτισμού και Διεθνών Σχέσεων και του κ. Ραφαήλ Κουδούνη δ/ντα συμβούλου της Dingo Marketing Team.

Η καμπάνια συνδυάζει «καμπάνια hashtag» (#hashtag campaign) στα κοινωνικά δίκτυα σε συνδυασμό με διαφημιστική προβολή (καμπάνιες PPV) των βίντεο.

Το διαφημιστικό μέρος της καμπάνιας αποτελείται από μια σειρά βίντεο τα οποία με μικρό διαφημιστικό κόστος προβάλλονται στα κανάλια Youtube, Google, Facebook & Instagram και λοιπά Ad Networks, η στόχευση των οποίων γίνεται βάση ενδιαφερόντων στηριζόμενη σε παγκόσμιες δεξαμενές «big data». Τα βίντεο αυτά αποτελούνται από αυθεντικές «ιστορίες» επισκεπτών που περιγράφουν τι αγαπούν περισσότερο από τη Ρόδο («what I love about Rhodes»).

Παράλληλα, οι χρήστες  προτρέπονται να ανεβάσουν το δικό τους βίντεο ή φωτογραφία στα κοινωνικά του δίκτυα κάνοντας χρήση των hashtag #WhatILoveAboutRhodes  και #Rhodes με θέμα τι αγαπούν στη Ρόδο ώστε να αυξηθεί το περιεχόμενο του προορισμού στα κοινωνικά δίκτυα και η οργανική του προβολή.

Για το σκοπό της καμπάνιας έχει δημιουργηθεί επίσης και σχετική ιστοσελίδα «whatiloveaboutrhodes.com» στην οποία περιλαμβάνονται τα βίντεο της καμπάνιας αλλά και 1) Όλες οι αναρτήσεις επισκεπτών που γίνονται με το hashtag «whatiloveaboutrhodes» 2) «Vlogs» (εκπομπές από «Influencers» στο Youtube) με θέμα τη Ρόδο. 3) «Συστάσεις» επισκεπτών

Το «concept της καμπάνιας» όπως υποδεικνύεται και από το «hashtag» είναι να επικοινωνηθεί η αυθεντική εμπειρία των ήδη επισκεπτών του νησιού της Ρόδου. Σκοπός δεν είναι να πούμε εμείς τη δική μας ιστορία, αλλά παράλληλα με τη διαφημιστική προβολή να προτρέψουμε τους ίδιους τους επισκέπτες να πουν τη δική τους ιστορία μέσα από τις φωτογραφίες και τα βίντεο τους στα κοινωνικά δίκτυα και έτσι να παρακινήσουν άλλους να επισκεφθούν το νησί (word of mouth).

Ο Αντιδήμαρχος κύριος Κώστας Ταρασλιάς δήλωσε ότι «Η επιθυμία της Δημοτικής Αρχής και ειδικότερα του Δημάρχου μας Αντώνη Καμπουράκη είναι να εντείνουμε τις προσπάθειές μας ακόμα περισσότερο για την προβολή του νησιού, που πλήττεται οικονομικά εξαιτίας του covid-19. Όλοι μαζί, Δήμαρχος, επιχειρηματίες και πολίτες της Ρόδου, θα δουλέψουμε οργανωμένα και συντονισμένα ώστε η Ρόδος μας να διατηρηθεί στην πρωτοπορία της τουριστικής αγοράς.»

Η καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από τις 13 Αυγούστου και μέχρι στιγμής η απήχηση των διαφημιστικών βίντεο έφθασε στις 250.000. Στην πρώτη φάση της καμπάνιας, οι χώρες στόχευσης είναι Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ισραήλ & Σουηδία ενώ στη συνέχεια θα μεταβληθεί το set με τη στόχευση άλλων χωρών. Η διάρκεια της είναι πεντάμηνη με προοπτική συνέχισης της.





ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ