AUTO MOTO

Peugeot e-2008: H συναρπαστική πλευρά της ηλεκτροκίνησης

Με το e-2008 η Peugeot κάνει ξεκάθαρο ότι η ηλεκτροκίνηση όχι μόνο αναβαθμίζει την συνολική οδηγική εμπειρία, αλλά την κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα και απολαυστική. Και μάλιστα για ένα πολύ πιο ευρύ κοινό, χάρη και στην προσιτή τιμή αγοράς.

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι πλέον μία πραγματικότητα απτή ακόμα και για ένα πιο ευρύ κοινό. Και η Peugeot με το e-2008 καταφέρνει να αναδείξει τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, ακόμα και στα πιο προσιτά της μοντέλα.

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της Peugeot προσφέρει μία νέα διάσταση στην οδήγηση και στην απόλαυση που μπορεί να πάρει ο οδηγός και οι επιβάτες του, οι οποίοι απολαμβάνουν μία πολύ υψηλού επιπέδου κίνηση χωρίς θορύβους και κραδασμούς.

Η νέα συνθήκη κίνησης γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρουσα χάρη στα μοναδικά πλεονεκτήματα που παρέχει το ηλεκτρικό υπόβαθρο, όπως η εξασφάλιση ελεύθερης κίνησης σε αστικές περιοχές σε αντίθεση με τα συμβατικά μοντέλα που αντιμετωπίζουν διαρκώς αυξανόμενες απαγορεύσεις. Παράλληλα υπάρχουν και οικονομικές ενισχύσεις για την αγορά του, απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας αλλά και από τον φόρο για εταιρική χρήση.

Σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό, το νέο e-2008 δεν διαφέρει σημαντικά από την συμβατική έκδοση παρά σε μερικές πολύ χαρακτηριστικές λεπτομέρειες:

  • Ιριδίζον σήμα λιονταριού στη μάσκα, με απόχρωση που εναλλάσσεται από πράσινο σε μπλε ανάλογα με την οπτική γωνία,
  • Ειδικό μονόγραμμα “e” στα εμπρός φτερά και στο χώρο αποσκευών,
  • Κομψή εμπρός μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος,
  • Αποκλειστική επένδυση καθισμάτων σε Alcantara “Greval Grey” στην έκδοση e-2008 GT,
  • Και τέλος, η εμπειρία στο εσωτερικό συμπληρώνεται και από την ειδική διαμόρφωση για την ηλεκτρική έκδοση του 3D ψηφιακού πίνακα οργάνων και της οθόνης αφής ανάλογα με την έκδοση.

Ο κινητήρας με την ισχύ των 100 kW (136 ίπποι) και την άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260Nm, εξασφαλίζει σε κάθε περίπτωση μία μοναδική ευκολία οδήγησης. Η μεγάλη χωρητικότητα των 50 kWh της μπαταρίας χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 320 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Η συγκεκριμένη μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ. για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.

Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τη ροή και την κατανάλωση ή την ανάκτηση ενέργειας, απεικονίζονται στην κεντρική οθόνη Peugeot i-Cockpit, με τρόπο άμεσα κατανοητό από τον οδηγό. Στη λειτουργία του συστήματος πέδησης περιλαμβάνονται και δύο επιλογές ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, οι οποίες είναι άμεσα προσβάσιμες από τον μοχλό ταχυτήτων.

Οι μπαταρίες βρίσκονται ιδανικά τοποθετημένες στο πάτωμα, διασφαλίζοντας ότι η επιλογή της ηλεκτρικής έκδοσης δεν θα επηρεάσει καθόλου την ευρυχωρία του νέου Peugeot e-2008. H διάταξη αυτή εξασφαλίζει ότι οι διαστάσεις του χώρου των επιβατών και του χώρου αποσκευών παραμένουν ακριβώς ίδιες με τις αντίστοιχες εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσεως.

Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από τη διαθέσιμη ισχύ του δικτύου και τον on board φορτιστή του αυτοκινήτου:

  • μέσω μίας ενισχυμένης πρίζας τύπου Legrand Green Up επιτυγχάνεται μία πλήρης φόρτιση σε 15 ώρες.
  • μέσω ενός Wall Box, επιτυγχάνεται πλήρης φόρτιση σε 5 ώρες και 5 λεπτά από τριφασική παροχή 11kW (με τον τριφασικό on-board φορτιστή των 11 kW), ή σε 7 ώρες και 30 λεπτά από μονοφασική παροχή 7,4kW (με τον μονοφασικό on-board φορτιστή των 7,4 kW).
  • μέσω ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος DC: οι προδιαγραφές ανώτατου θερμικού φορτίου της μπαταρίας επιτρέπουν τη χρήση σταθμών φόρτισης 100 kW, επιτυγχάνοντας το 80% της φόρτισης σε μόλις 30 λεπτά.
  • μέσω της εφαρμογής MyPeugeot είναι δυνατός ο προγραμματισμός φόρτισης σε συγκεκριμένη ώρα. Με αυτή τη λειτουργία μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε ή να σταματήσετε από απόσταση τη διαδικασία φόρτισης.

Για την εξασφάλιση των ιδανικών συνθηκών διαβίωσης στην καμπίνα του αυτοκινήτου, έχει εξελιχθεί και ο παρακάτω εξοπλισμός :

  • ειδική θερμαντική αντίσταση ισχύος 5kW που παρέχεται από την μπαταρία κίνησης και εξασφαλίζει τη θέρμανση του χώρου των επιβατών,
  • αντλία θερμότητας και αυτόματη ρύθμιση της θερμοκρασίας της καμπίνας που εξασφαλίζει συνθήκες παρόμοιες με εκείνες ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Το σύστημα είναι προσαρμοσμένο για βελτιστοποιημένη κατανάλωση ενέργειας,
  • θερμαινόμενα καθίσματα (ανάλογα με την έκδοση),
  • προγραμματισμός της θερμοκρασίας της καμπίνας εξ’ αποστάσεως, μέσω της εφαρμογής MyPeugeot® που θερμαίνει ή ψύχει την καμπίνα πριν από κάθε διαδρομή.

newsauto

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ