AUTO MOTO

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: “Καθαρές” επιδόσεις

 

Η νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα και πιο fun to drive μεγάλα και πολυτελή SUV. Προσφέρει επιδόσεις supercar και παράλληλα σέβεται το περιβάλλον.

Η νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid έχει απόδοση 680 ίππους και 900 Nm ροπής, ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα μόλις 3,7 λτ./100 χλμ. Ότι καλύτερο δηλαδή…

Σημειώστε επίσης πως οι εκπομπές ρύπων είναι 85 g/km CO2 και μπορεί να επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 sec. Κάτι σαν οικογενειακός πύραυλος, τίποτα λιγότερο.

Στα παραπάνω εντυπωσιακά προσθέστε παρακαλώ την δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας 14.1 kWh (κάτι που μπορεί να ολοκληρωθεί σε μόνο 6 ώρες σε απλή οικιακή πρίζα), επιτρέποντας στην plug-in υβριδική Cayenne να κυκλοφορήσει για έως 40 χιλιόμετρα… ηλεκτρικά. Oh yes!

Τα πάντα βέβαια συντελούνται με απόλυτη ασφάλεια πίσω από το τιμόνι της Cayenne Turbo S e-Hybrid. Το σύστημα Porsche Traction Management (PTM) ελέγχει προσαρμοστικά την κατανομή της ισχύος μετάδοσης μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης.

Η ανάρτηση (διαθέτει τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις στο ύψος) μπορεί να αντιστοιχίσει διάφορες ρυθμίσεις ελατηρίου με πολλές επιλογές, ανάλογα με το αν αναζητάτε μεγαλύτερη άνεση ή μια πιο σπορ λειτουργία οδήγησης. Η ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM) ρυθμίζει συνεχώς τα αμορτισέρ για κάθε τροχό, με βάση τις οδικές συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης.

Παράλληλα τώρα, το έξυπνο σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), διασφαλίζει ότι το πολυτελές SUV δεν γέρνει ακόμη και με πλευρική επιτάχυνση 0,8 g κατά τη στροφή.



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ