AUTO MOTO

Στο νέο Citroen C3 βιώνετε τη μέγιστη ασφάλεια

Η άνεση που προσφέρει το νέο Citroen C3 στους επιβάτες του, ενισχύεται από την ευκολία στη χρήση των επιμέρους συστημάτων. Το C3 υιοθετεί το πρόγραμμα Citroën Advanced Comfort σε πρώτο πλάνο.

Το νέο C3 διαθέτει 12 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, που χρησιμεύουν στη διευκόλυνση της καθημερινότητας. Έχουμε και λέμε λοιπόν, σημειώστε:

FRONT PARKING ASSIST: οι μπροστινοί αισθητήρες παρκαρίσματος, είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι για τις μετακινήσεις μέσα σε πολυσύχναστο αστικό περιβάλλον. Το συγκεκριμένο σύστημα, περιλαμβάνει 6 αισθητήρες που με ηχητική ειδοποίηση βοηθούν τον οδηγό στο παρκάρισμα.

FREE ENTRY AND START: με το σύστημα αυτό, ο οδηγός δεν χρειάζεται να βγάλει το κλειδί του αυτοκινήτου από την τσέπη του. Το αυτοκίνητο αναγνωρίζει τον οδηγό του, μόλις εκείνος το προσεγγίσει.

SAFETY BRAKE: με το σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης περιορίζεται σημαντικά η πιθανότητα ατυχήματος. Λειτουργεί από τα 5 km/h, για κινητά και ακίνητα αντικείμενα, ενώ αναγνωρίζει και τους πεζούς. Αν ο οδηγός δεν κάνει κάποια ενέργεια μετά την ηχητική ειδοποίηση, το αυτοκίνητο φρενάρει αυτόματα.

BREAK ALERT: το συγκεκριμένο σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό σχετικά με το πότε πρέπει να κάνει ένα διάλειμμα από την οδήγηση, μετά από δύο ώρες συνεχόμενης κίνησης με ταχύτητα πάνω από 65 km/h.

ATTENTION ALERT: το σύστημα αυτό αξιολογεί την επαγρύπνηση του οδηγού προσδιορίζοντας τις πιθανές αποκλίσεις στην πορεία του αυτοκινήτου σε σχέση με τις οδικές σημάνσεις. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στους μεγάλους δρόμους και με ταχύτητες κίνησης από τα 65 km/h και πάνω.

UTO HIGH BEAM: το σύστημα αυτό αλλάζει ανάμεσα στα φώτα πορείας και τους προβολείς, αυτόματα – ανάλογα με την κίνηση στο δρόμο και αν κάποιο άλλο όχημα προπορεύεται ή έρχεται από το αντίθετο ρεύμα.

CAMERA με αισθητήρες παρκαρίσματος: η κάμερα οπισθοπορείας ενεργοποιείται στέλνοντας εικόνα στην οθόνη στο κέντρο του ταμπλό. Η εικόνα αυτή, έχει και το σχετικό χρωματισμό, αναλόγως με την απόσταση που φαίνεται σε σχέση από κάποιο εμπόδιο. Είναι το σύστημα που κάνει το παρκάρισμα, ιδιαίτερα εύκολη υπόθεση.

START ASSIST: με τη λειτουργία του συστήματος, η εκκίνηση σε ανωφέρεια γίνεται πιο εύκολη. Το Hill-Start Assist System, αποτρέπει την ακούσια κίνηση του οχήματος προς τα πίσω για δύο δευτερόλεπτα αφού οδηγός πάρει το πόδι του από το φρένο σε ανηφόρα με κλίση μεγαλύτερη του 3%.
DEPARTURE WARNING: σε ταχύτητες που ξεπερνούν τα 60 km/h, το σύστημα αυτό ειδοποιεί για την αλλαγή κατεύθυνσης και λωρίδας κυκλοφορίας στο δρόμο. Όταν το αυτοκίνητο παρεκκλίνει της λωρίδας του χωρίς ο οδηγός να έχει ενεργοποιήσει το φλας, το σύστημα ενεργοποιεί ηχητική, αλλά και οπτική ειδοποίηση.

SPOT MONITORING SYSTEM: με ένα φωτεινό εικονίδιο στους εξωτερικούς καθρέπτες, το σύστημα αυτό ειδοποιεί τον οδηγό για την παρουσία κάποιου άλλου οχήματος στην “τυφλή” γωνία, πίσω δεξιά και αριστερά.

LIMIT RECOGNITION AND RECOMMENDATION: η αναγνώριση ορίων ταχύτητας από το αυτοκίνητο, φτάνει με τη σχετική οπτική ειδοποίηση στον οδηγό. Το σύστημα καταγράφει το όριο και μπορεί να το χρησιμοποιήσει ως ταχύτητα για το cruise control. Λειτουργεί σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων που μπορεί να εμφανίζονται ως όρια ταχύτητας σε κάθε δρόμο, ενώ αναγνωρίζει ακόμα και το σήμα με το οποίο προσδιορίζεται η λήξη της ισχύος κάποιου ορίου.

CONTROL / SPEED LIMITER: η ταχύτητα μπορεί να οριστεί από τον οδηγό για να τη διατηρήσει το cruise control χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να κρατάει πατημένο το πεντάλ του γκαζιού. Παράλληλα, μπορεί να τεθεί και ένα όριο ταχύτητας, το οποίο δεν θα μπορεί να υπερβεί ο οδηγός.

newsauto



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ