ΕΛΛΑΔΑ

Συναγερμός και στην Ηλεία: Χαροπαλεύει 34χρονη μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca

Ώρες αγωνίας – Σε κατάσταση συναγερμού η χώρα από το εμβόλιο της AstraZeneca

Μάχη για τη ζωή της δίνει γυναίκα από τον Πύργο, κόρη αυτοδιοικητικού από τη Ζαχάρω, η οποία υπέστη αιμορραγικό εγκεφαλικό και είναι σε αρκετά σοβαρή κατάσταση, πριν καλά καλά στεγνώσουν τα δάκρυα από τον θάνατο γυναίκας στη Μυτιλήνη λόγω του εμβολίου.

Η κοπέλα πριν από λίγες μέρες είχε κάνει το AstraZeneca, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι το εγκεφαλικό – το οποίο προήλθε από αιμορραγία και όχι από θρόμβωση – οφείλεται στο εμβόλιο.

 

Χαροπαλεύει 34χρονη μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca

 

Η 34χρονη ένιωσε έντονη αδιαθεσία και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Γενικό Νοσοκομείο του Πύργου, όπου της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες, αλλά επειδή η κατάσταση της κρίθηκε πολύ σοβαρή, θα μεταφερθεί σήμερα το πρωί σε Νοσοκομείο της Αθήνας, όπου υπάρχουν τόσο το ειδικευμένο ιατρικό προσωπικό, όσο και οι απαραίτητες εγκαταστάσεις, για τη νοσηλεία και την αποθεραπεία παρόμοιων δύσκολων ιατρικών περιστατικών.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της ιστοσελίδας, έχει ξεκινήσει έρευνα για να διαπιστωθεί αν το εγκεφαλικό επεισόδιο οφείλεται σε παρενέργειες του εμβολίου. Ο ΕΟΦ Έχει αναλάβει τη διερεύνηση του θέματος και σύντομα θα υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις.



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ