ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Συνεχίζεται για 3η χρονιά το πρόγραμμα Erasmus+ QUEST στο 2ο Νηπιαγωγείο Αφάντου

 

Συνεχίζεται για 3η χρονιά το πρόγραμμα Erasmus+ QUEST στο 2ο Νηπιαγωγείο Αφάντου. Στις 18/11 ξεκίνησε και επίσημα το πρόγραμμα με την παρουσία νηπιαγωγών από σχολεία της Γαλλίας και της Σλοβενίας. Η έναρξη ήταν για μία ακόμη φορά φαντασμαγορική με τη μαριονέτα, που αποτελεί το βασικό εργαλείο της εφαρμοζόμενης διδακτικής μεθόδου, να καταφθάνει στην περιοχή Νησάκι στα Κολύμπια με σκάφος, μέσα από χρωματιστούς καπνούς και βεγγαλικά. Ήταν μια εκδήλωση που απαιτούσε καλό προγραμματισμό, τύχη αλλά και τη συνδρομή πολλών ατόμων για να πραγματοποιηθεί. Το εντυπωσιακό σκηνικό οφείλεται στην πολύτιμη βοήθεια των κ. Αναστάσιου Σπανού, Νίκου Νικολή, Παναγιώτη και Βούλας Χατζημανέττα. Οι κυρίες Μαριέττα Οικονόμου-Νικολή, Χριστίνα Μοσχούς – Χατζαντώνη και Κλειώ Χατζημακρή-Πέρου φρόντισαν για την καλύτερη φιλοξενία των επισκεπτών μας. Όμως, όπως κάθε φορά όλοι οι εμπλεκόμενοι, γονείς και φίλοι του 2ου Νηπιαγωγείου Αφάντου προσέφεραν την ηθική και υλική τους βοήθεια χωρίς φειδώ και με πολλή θετική ενέργεια. Ήταν μια προσπάθεια ομαδική και το αποτέλεσμα ξεπέρασε κάθε προσδοκία ενθουσιάζοντας παιδιά και μεγάλους.

Το διαπολιτισμικό πρόγραμμα, που ξεκίνησε το 2019 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα, βασίζεται στη συνεργασία νηπιαγωγείων υπό την αιγίδα του ΙΚΥ και την υποστήριξη της ΕΕ μέσω του Erasmus+. Στόχος της είναι η εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών μεθόδων και η ανταλλαγή των βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των εκπαιδευτικών. Εφαρμόζεται η καινοτόμα διδακτική μέθοδος Puppet Project Work (PDL) σύμφωνα με την οποία μια ειδικά σχεδιασμένη μαριονέτα αποτελεί τον πρωταγωνιστή, τον υποστηρικτή, τον βοηθό και το κίνητρο στη μαθησιακή διαδικασία, ενθαρρύνοντας την έρευνα, την ανακάλυψη και τον προβληματισμό. Τα παιδιά καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου αντιμετωπίζουν προκλήσεις, εξερευνούν το γνωστό και ανακαλύπτουν το νέο, σκέφτονται, μαθαίνουν, αισθάνονται, αναπτύσσονται συναισθηματικά, διανοητικά και κοινωνικά. Ο συναισθηματικός δεσμός που δημιουργείται  ανάμεσα στα παιδιά και τη μαριονέτα αυξάνει την επιθυμία των παιδιών για ενεργό συμμετοχή στη μαθησιακή πράξη και πολλαπλασιάζει τα αποτελέσματα των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ