AUTO MOTO

Το νέο Honda Civic e:HEV ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχη

 

Το νέο high tech Honda Civic e:HEV κερδίζει μεμιάς τις εντυπώσεις με τη νέα σχεδιαστική προσέγγιση η οποία αμέσως μαγνητίζει το βλέμμα του θεατή. Τεχνολογικά εννοείται πως οδηγεί πάλι τις εξελίξεις…

Οι διαστάσεις του παραπέμπουν ευθέως σε μεγαλύτερη κατηγορία. Το μήκος του έχει αυξηθεί πλέον κατά 3,1 εκατοστά φτάνοντας συνολικά τα 4,551 μέτρα, όταν το ύψος (1,408 μέτρα) έχει μειωθεί κατά 2,7 εκ. και το πλάτος (στα 1,802) έχει παραμείνει σχεδόν ίδιο.

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν πως το μεγάλο εξωτερικό μήκος του, τοποθετεί το νέο Civic e:HEV στην κατηγορία D και μάλιστα απέναντι σε πολλά premium μοντέλα τα οποία είναι αισθητά πιο ακριβά από αυτό.

Από εκεί και πέρα, έχουμε και λέμε, το 11ο κεφάλαιο στην ιστορία του Honda Civic επιστρέφει στα αποδοτικά και αξιόπιστα ατμοσφαιρικά σύνολα, αλλά αυτή τη φορά υιοθετεί ένα πολύ αποδοτικό υβριδικό σύστημα.

Η Honda γνωρίζει ως είθισται καλύτερα από τον καθένα τα της τεχνολογίας. Πρόκειται για την e:HEV διάταξη που καταθέτει τα τεχνολογικά της διαπιστευτήρια με ιδιαίτερες περγαμηνές.

Στην πράξη πρόκειται για ένα φουλ υβριδικό σύστημα μέγιστης ισχύος 184 ίππων και 315 Nm ροπής με ένα σοφιστικέ σύστημα μετάδοσης που επιτρέπει κατά κύριο λόγο την κίνηση με το ηλεκτρικό μοτέρ μειώνοντας σημαντικά την κατανάλωση (μέση τυποποιημένη στα 4,6 λίτρα/100 χλμ., εκπομπή CO2 από 108 γρ./χλμ.).

Στην περίπτωση του Civic επιλέχθηκε η μεγαλύτερη σε κυβικά εκδοχή του e:HEV με τον βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού ισχύος 143 ίππων, ο οποίος λειτουργεί σε κύκλο Atkinson με τον πολύ υψηλό βαθμό απόδοσης που φτάνει το 41% και την σχέση συμπίεσης στο 13,9:1.

Η διάταξη με το δίλιτρο VTEC σύνολο υιοθετεί σημαντικές αναβαθμίσεις στον ηλεκτροκινητήρα και στα ηλεκτρονικά ισχύος όπως και στην αποδοτικότερη μπαταρία με 72 στοιχεία και αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα κατά 46%.

Το πλαίσιο είναι 22% πιο άκαμπτο ενώ έχουν επιτευχθεί θεαματικές βελτιώσεις στη μείωση του θορύβου του κινητήρα και στους κραδασμούς, τομείς όπου η Honda παραδοσιακά διαπρέπει.

Σε κάθε ένα από τα προγράμματα (Econ, Normal, Sport, Individual) του κινητήρα του Civic e:HEV, αλλάζει εντυπωσιακά το θέμα του σύγχρονου ψηφιακού πίνακα οργάνων, ενώ ειδικά για το σπορ υπάρχει μια τεχνητή ενίσχυση του ήχου του κινητήρα που ανεβάζει στα ύψη την διάθεση του οδηγού.

Το νέο Civic e:HEV δεν ξεχνά βέβαια την σπορ φύση του με την οποία διαχρονικά είναι συνυφασμένο το Honda Civic. Την οποία μάλιστα εδώ την συνδυάζει άριστα με ένα οικολογικό και περιβαλλοντικό προφίλ, το οποίο στις μέρες μας αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα.

newsauto



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ