ΔΙΑΦΟΡΑ

Τρεις Ελληνίδες πάνω από 50 που κάθε άντρας έχει ερωτευτεί (ΦΩΤΟ)

Οι γυναίκες που σημαδεύουν τα νεανικά σου χρόνια μένουν αξέχαστες.

Είτε μιλάμε για την προσωπική σου ζωή, είτε γι’ αυτές που λάτρεψες και θεοποίησες ως θαυμαστής.

Δεν έχει σημασία λοιπόν αν πέρασε ο χρόνος, αν άλλαξαν, αν μεγάλωσαν (κι αυτές κι εσύ).

Σημασία έχει ότι αποτέλεσαν (και εξακολουθούν να αποτελούν ακόμα και σήμερα) παρουσίες που γοητεύουν.

Γυναίκες απ’ αυτές που θέλεις-δεν θέλεις, θα τις θυμάσαι. Και όσο κι αν κυλά ο καιρός, θα παραμένουν διαχρονικές καψούρες στο μυαλό σου.

Όπως, για παράδειγμα, οι εξής:

Πέμυ Ζούνη

Θα μπορούσες να την ερωτευτείς χωρίς καν να τη δεις. Μόνο από την υπέροχη φωνή. Εντελώς χαρακτηριστική και σέξι, ταίριαζε ανέκαθεν με το (επίσης) άψογο παρουσιαστικό της. Χωρίς να προκαλεί, χωρίς να καταφύγει ποτέ σε φωτογραφήσεις, χωρίς καν να προσπαθεί, αποτελούσε πάντα από τις αγαπημένες μορφές της ελληνικής τηλεόρασης (και όχι μόνο). Μια πραγματικά σικάτη γυναίκα, απ’ αυτές που σε κάνουν να εύχεσαι να ‘ναι κι η δική σου έτσι όταν φτάσει με το καλό στα χρόνια της.

Κατιάνα Μπαλανίκα

Ο ορισμός της εκρηκτικής γυναίκας. Ένας σπάνιος συνδυασμός δυναμισμού και θηλυκότητας. Μπήκε στις καρδιές των νεότερων με τον ρόλο της Σάσας στο «Ντόλτσε Βίτα» (θυμίζοντας την τσαχπίνα φίλη της μάνας που όλοι γλυκοκοιτάζαμε ως έφηβοι). Δεν έγινε τότε όμως γνωστή. Είχε προλάβει να γοητεύσει και προηγούμενες γενιές από τη δική μας: Με το μπρίο, τη γοητεία και σέξι παρουσίες όπως το αξέχαστο χορευτικό στην ταινία-έπος «Χούλιγκανς – Κάτω τα χέρια από τα νιάτα».

Κατερίνα Λέχου

Τι να πεις τώρα και πώς να μην αδικήσεις τέτοια παρουσία επιχειρώντας να την περιγράψεις με λόγια. Δεν υπάρχει χάρισμα που να μην το διέθετε (και να μην το διαθέτει ακόμα και σήμερα). Όμορφη, γλυκιά, εντυπωσιακή -δυο μέτρα «λαμπάδα». Κλασάτη χωρίς να φαίνεται μπλαζέ, γελαστή χωρίς να μοιάζει ψεύτικη, σέξι χωρίς να το επιδιώκει. Από τις τύπισσες που κάνουν κεφάλια να γυρνάνε στο πέρασμά τους, θα δάνειζε τη φωτογραφία της στο λεξικό αν μπορούσε να υπάρξει ορισμός «η τέλεια γυναίκα».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ