ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

TripAdvisor | Oδηγός για μια επιτυχημένη καμπάνια ξενοδοχείου

 

Με αφορμή την προώθηση των διαφορετικών εργαλείων του για τις τουριστικές επιχειρήσεις και με βάση τα συμπεράσματα που προκύπτουν από το ταξιδιωτικό προφίλ των τουριστών παγκοσμίως, το TripAdvisor εξέδωσε έναν χρήσιμο οδηγό, ο οποίος μεταξύ άλλων παρέχει πληροφορίες για τη δημιουργία μίας επιτυχημένης καμπάνιας ξενοδοχείου, αλλά και στοιχεία για τις προτιμήσεις και την ταξιδιωτική συμπεριφορά των τουριστών.

‘Όπως αναφέρει ο οδηγός, κάθε ξενοδοχείο είναι διαφορετικό και γι’ αυτό οι ξενοδόχοι πρέπει να διασφαλίσουν ότι η διαφημιστική τους καμπάνια δεν θα είναι απλώς ένα cookie, το οποίο στη συνέχεια θα ξεχαστεί. Με τις επιλογές που διατίθενται στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων, είναι σημαντικό να κατανοήσουν τι θα καλύψει τις μοναδικές τους ανάγκες, ποια κανάλια μπορούν να χρησιμοποιήσουν και πώς μπορούν να στοχεύσουν στον κατάλληλο ταξιδιώτη, ώστε να επιτευχθεί ο τελικός στόχος: Οι περισσότερες διανυκτερεύσεις.

Ακολουθούν τα βασικά σημεία του οδηγού που μπορεί να δώσει ιδέες για μία αποτελεσματική καμπάνια ξενοδοχείου.

Κατανόηση των τάσεων του ξενοδοχειακού κλάδου

Πριν τον σχεδιασμό μιας καμπάνιας, είναι σημαντικό να κατανοηθεί το τρέχον τοπίο του κλάδου της φιλοξενίας και τυχόν αναδυόμενες τάσεις. Όπως κάθε επιχείρηση, ο ξενοδοχειακός κλάδος δεν είναι στατικός, καθώς πάντα αλλάζει και εξελίσσεται. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό για τον ξενοδόχο να αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει στην περιοχή του αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς κάθε αλλαγή στον τουριστικό κλάδο, μπορεί να έχει ευρύτερο αντίκτυπο στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών.

Διερεύνηση των υφιστάμενων καταχωρήσεων

Το τι συμβαίνει στον ξενοδοχειακό κλάδο, μπορεί να γίνει αντιληπτό και από τα δεδομένα που συλλέγονται από τους ταξιδιώτες. Από την πλευρά του TripAdvisor, η συνδυαστική έρευνα σε κρατήσεις στους 200 και πλέον ταξιδιωτικούς ιστότοπους της Expedia Group, αποκαλύπτει τα εξής: Οι επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου είναι αισιόδοξοι και πιστεύουν ότι η ταξιδιωτική ζήτηση θα επανέλθει στα προ της πανδημίας επίπεδα. Το γεγονός αυτό υποστηρίζουν και τα δεδομένα πρώτου μέρους της έρευνας: Το β’ τρίμηνο του 2022 είχε τις υψηλότερες κρατήσεις ξενοδοχείων στην ιστορία του Ομίλου Expedia και τα δεδομένα του τελευταίου τριμήνου του ίδιου έτους έδειξαν παγκόσμια αύξηση 10% στον όγκο αναζητήσεων, από έτος σε έτος.

Τα διεθνή ταξίδια ξαναρχίζουν | Ένας στους δύο ταξιδιώτες είναι πιθανό να κάνει κράτηση ή έχει ήδη κλείσει ένα διεθνές ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.

Οι χαμηλές τιμές αποτελούν προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες | Το 23% των ταξιδιωτών εκτιμά την εξοικονόμηση χρημάτων. Αυτό θα μπορούσε να αποδοθεί, εν μέρει, στους ταξιδιώτες που αναφέρουν τον πληθωρισμό ως βασικό παράγοντα που επηρεάζει τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις, ωστόσο το 43% των καταναλωτών δήλωσε ότι ο ταξιδιωτικός προϋπολογισμός του θα είναι μεγαλύτερος φέτος από πέρυσι.

Οι ευέλικτες πολιτικές έχουν σημασία για τους ταξιδιώτες | Το 20% ανέφερε ότι η δυνατότητα να λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων στις κρατήσεις εάν χρειαστεί να ακυρώσουν, είναι σημαντική.

Τα επαγγελματικά ταξίδια αυξάνονται | Το 32% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι σχεδιάζει ένα επαγγελματικό ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.

Ο αριθμός των ταξιδιωτών που θέλουν να συνδυάσουν δουλειά και διακοπές αυξάνεται | Το 76% των επαγγελματιών ταξιδιωτών σκοπεύουν να παρατείνουν το ταξίδι εργασίας τους για αναψυχή τους επόμενους 12 μήνες και το 28% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι τους επόμενους 12 μήνες θέλει να συνδυάσει την εξ αποστάσεως εργασία με το ταξίδι αναψυχής.

Η αειφορία έχει γίνει προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες και αναζητούν επιλογές ταξιδιών που περιλαμβάνουν καταλύματα με περιβαλλοντική συνείδηση, προτάσεις για τοπικές επιχειρήσεις και επιλογές εστιατορίων και μεταφορών που έχουν χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Σύμφωνα με το TripAdvisor, η εξέταση αυτών των τάσεων θα βοηθήσει τους ξενοδόχους στην ανάπτυξη ξεχωριστών σχεδίων μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, δεδομένου ότι οι ταξιδιώτες που θέλουν να ταξιδέψουν διεθνώς αυξάνονται, οι ξενοδόχοι θα μπορούσαν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να στοχεύσουν σε ταξιδιώτες από άλλες χώρες. Δεδομένου ότι οι πολιτικές κόστους και επιστροφής χρημάτων είναι σημαντικές για τους ταξιδιώτες, θα μπορούσαν να επισημάνουν ευέλικτες πολιτικές του ξενοδοχείου τους και τυχόν ειδικές προσφορές. Και αυτό θα μπορούσε να επεκταθεί πέρα από μια προσφορά τιμής δωματίου και να περιλαμβάνει εκπτώσεις σε περιηγήσεις στα αξιοθέατα, υπηρεσίες σπα ή άλλες ειδικές ανέσεις που προσφέρει το ξενοδοχείο.

Καθώς η βιωσιμότητα συνεχίζει να αυξάνεται ως κάτι που εκτιμούν οι ταξιδιώτες, θα ήταν καλό να ενημερωθούν και οι πρακτικές βιωσιμότητας του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων ανακύκλωσης, της χρήσης εναλλακτικών πηγών ενέργειας όπως η ηλιακή ενέργεια ή της εξάλειψης των πλαστικών μιας χρήσης.

Εάν οι ξενοδόχοι στοχεύουν σε επαγγελματίες ταξιδιώτες ή όσους θέλουν να κάνουν κράτηση για παρατεταμένη διαμονή στο πλαίσιο των ταξιδιωτικών τους σχεδίων, θα ήταν καλό να παρουσιάσουν τις κορυφαίες επιχειρηματικές υπηρεσίες και την τεχνολογία του ξενοδοχείου, όπως ανέπαφες συναλλαγές, παραγγελίες εντός εφαρμογής, ανέπαφο check-in ή κλειδιά δωματίου στο κινητό. Επίσης, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να σκεφτούν τι θα ήθελε να κάνει ο επαγγελματίας ταξιδιώτης πριν ή μετά την εργασία του. Για παράδειγμα, το ξενοδοχείο θα μπορούσε να δημιουργήσει έναν κωδικό QR με δυνατότητα σάρωσης που επιτρέπει στους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση για μια προπόνηση στο γυμναστήριο ή να προβάλουν έναν χάρτη με τις ανέσεις της περιοχής, ώστε να μπορούν να κάνουν κράτηση σε ένα τοπικό εστιατόριο.

 Προσδιορισμός των στόχων της καμπάνιας

Μετά την κατανόηση των τάσεων στον κλάδο της φιλοξενίας, ακολουθεί η χαρτογράφηση των τακτικών παραμέτρων της διαφημιστικής καμπάνιας.

Για να γίνει αυτό, μπορεί να είναι χρήσιμη η κατάρτιση μιας λίστας ελέγχου, η οποία μεταξύ άλλων μπορεί να περιλαμβάνει τα εξής:

  • Προσδιορισμός του χρόνου, δηλαδή εάν το ξενοδοχείο στοχεύει σε ένα χρονικό πλαίσιο όπως μια συγκεκριμένη σεζόν ή εάν θέλει να αυξήσει τις κρατήσεις του καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
  • Τύπος κρατήσεων, δηλαδή εάν το ξενοδοχείο θέλει να αυξήσει τις καθημερινές διανυκτερεύσεις ή να αυξήσει τις διανυκτερεύσεις με περισσότερους επαγγελματίες ταξιδιώτες ή οικογένειες.
  • Διάρκεια και ρυθμός της καμπάνιας, δηλαδή εάν υπάρχουν συγκεκριμένα παράθυρα κατά τη διάρκεια του έτους, όπου το ξενοδοχείο θέλει να επικοινωνήσει ειδικές προσφορές για μια ετήσια εκδήλωση ή να αντιμετωπίσει τις χαμηλές κρατήσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.
  • Συνεπής παρακολούθηση. Ανάλογα με τις διαφημιστικές λύσεις, το ξενοδοχείο θα πρέπει να μετρά τον αντίκτυπο μίας καμπάνιας σε εβδομαδιαία, μηνιαία ή τριμηνιαία βάση. Θα μπορούσε επίσης να είναι ένας συνδυασμός αναφοράς.
  • Προϋπολογισμός διαφήμισης. Το κόστος μίας καμπάνιας μπορεί να κυμαίνεται, καθώς κορυφώνονται οι ταξιδιωτικές σεζόν. Ένας αποτελεσματικός τρόπος αύξησης του διαφημιστικού προϋπολογισμού, είναι η εισαγωγή μίας συλλογικής στρατηγικής με άλλα παρόμοια ξενοδοχεία ως μέρος μιας καμπάνιας συνεργασίας. Οι συλλογικές αυτές προσπάθειες με ξενοδοχεία που έχουν παρόμοιους στόχους, μπορούν να προσφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα.

tornosnews





ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ