ΕΛΛΑΔΑ

ΑΠΘ: Φοιτήτρια έγραψε ιστορία στη Σχολή Θετικών Επιστημών – Αποφοίτησε με Άριστα, 10!

 

Η Σχολή Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης αποτελείται από τα τμήματα Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Γεωλογίας, και Πληροφορικής. Ιδρύθηκε το 1925, ενώ το τμήμα Μαθηματικών προστέθηκε την ακαδημαϊκή χρονιά 1928 – 1929, μαζί με το τμήμα Χημείας. Έκτοτε κανένας φοιτητής δεν είχε καταφέρει να αποφοιτήσει σημειώνοντας βαθμολογία Άριστα, 10.

Μέχρι που τη χρονιά που μας πέρασε η Ε. Χατζηδημητρίου πέτυχε το πρώτο απόλυτο 10 του τμήματος Μαθηματικών της σχολής. Η Ελένη Χατζηδημητρίου, επίσης, είναι η πρώτη γυναίκα που σημείωσε αυτήν τη βαθμολογία στη Σχολή Θετικών Επιστημών σε όλα τα τμήματα.

Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στο Facebook από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης:

«Στις 22-07-2022, στην τελετή ορκωμοσίας του Τμήματος Μαθηματικών, η απόφοιτος κ. Ε. Χατζηδημητρίου έλαβε βαθμό πτυχίου δέκα (10), το πρώτο 10 της Σχολής σε όλα τα χρόνια λειτουργία της. Στη φωτογραφία η απόφοιτος, με τον πρύτανη του Α.Π.Θ., την Κοσμητόρισσα της ΣΘΕ και τον Πρόεδρο του Τμήματος Μαθηματικών.».

ΑΠΘ: Η συγκινητική στιγμή που καθηγήτρια διδάσκει με το… μωρό φοιτήτριας στην αγκαλιά! (video)

Σε μία άκρως συγκινητική πράξη προχώρησε μία λέκτορας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια διάλεξης στο πλαίσιο μαθήματος μεταπτυχιακού προγράμματος.

Όπως αναφέρει η λέκτορας Χαρίτα Βλάχου, κατά τη διάρκεια του εξαμήνου μία φοιτήτρια παρακολουθούσε το μάθημα μαζί με την μόλις δύο μηνών κόρη της. Αν και σε όλες τις διαλέξεις το βρέφος ήταν πολύ ήσυχο, κατά τη διάρκεια μιας διάλεξης άρχισε να κλαίει. Τότε η κ. Βλάχου πλησίασε τη φοιτήτρια, πήρε αγκαλιά το μωράκι, ώστε να το ηρεμήσει, και συνέχισε να… παραδίδει διάλεξη!

Σε ανάρτησή της η Χαρίτα Βλάχου αναφέρει:

«Ήταν αρχές Μαρτίου όταν η μαθήτρια Χριστίνα Γυφτάκη με ρώτησε ευγενικά και δύσπιστα αν θα μπορούσε να παρακολουθήσει το μάθημα Master «Καινοτομία – Επιχειρηματικότητα και Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη» κρατώντας στην αγκαλιά της την 2 μηνών κορούλα της. Δέχτηκα αμέσως και χωρίς δεύτερη σκέψη γιατί ξέρω καλά τι σημαίνει να θέλεις να προχωρήσεις στις σπουδές σου ενώ είσαι μητέρα.

Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου η μητέρα συμμετείχε ενεργά άλλοτε με ερωτήσεις που είχε και άλλοτε με απαντήσεις σε διάφορες ερωτήσεις που έκανα ενώ το μωρό, η μικρή Ζωή, δεν ακούστηκε ούτε μια φορά! Στην τελευταία διάλεξη, που αφορούσε την ανάλυση των πεδίων του business canvas, η μικρή Ζωή ήταν πολύ αναστατωμένη και η μητέρα της προσπαθούσε με αγωνία να την ηρεμήσει.

 

Πλησίασα τη μητέρα σε μια προσπάθεια να τη χαλαρώσω και τη ρώτησα πειρακτικά: «Γιατί η μικρή Ζωή διαφωνεί με αυτά που λέω… Να της το εξηγήσω κατ’ ιδίαν;». Άπλωσα αυθόρμητα τα χέρια μου και πήρα το μωρό στην αγκαλιά μου, συνεχίζοντας την ανάλυσή μου στο business canvas… Η μικρή αμέσως ηρέμησε και για την υπόλοιπη 1,5 ώρα του μαθήματος που την κράτησα δεν έβγαλε ήχο!
Η πρόκληση του να διδάσκεις δύο γενιές ταυτόχρονα είναι μεγάλη …..αλλά το μήνυμα είναι ακόμα μεγαλύτερο!

Ας στηρίξουμε όλους όσους αγωνίζονται για μια ευκαιρία για εκπαίδευση, ειδικά ας στηρίξουμε τις γυναίκες και τις μητέρες που παλεύουν να τα καταφέρουν σε πολλούς διαφορετικούς ρόλους! Το αξίζουν! Ευχαριστώ πολύ τους μαθητές που (έστω και εν αγνοία μου!) απαθανάτισαν αυτή τη στιγμή και με εξέπληξαν στέλνοντάς μου τις φωτογραφίες για να το θυμάμαι!

Σας ευχαριστούμε δρ Χαρίτα Βλάχου!».

athensmagazine.gr



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ