ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Google: Τα brand πρέπει να δράσουν γρήγορα για να επωφεληθούν από τις νέες τάσεις στα ταξίδια

Οι ταξιδιωτικές εταιρίες θα πρέπει να είναι προετοιμασμένες ώστε να δράσουν άμεσα και να ανταποκριθούν στις ανερχόμενες τάσεις στα ταξίδια εάν επιθυμούν να επωφεληθούν της τουριστικής ανάκαμψης που έρχεται μετά την πανδημία.

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής ανάπτυξης της Google, Jad Khalil, σε εκδήλωση της Travel Perspective κατά τη διάρκεια της έκθεσης WTM του Λονδίνου, οι στρατηγικές χρειάζεται να είναι διαμορφωμένες για διαφορετικά κοινά και για μια αγορά που προχωρά με ταχείς ρυθμούς.

Όπως είπε, ορισμένες από τις τρέχουσες τάσεις θα είναι προσωρινές ενώ άλλες θα παραμείνουν και, ως εκ τούτου, τα ταξιδιωτικά brand θα πρέπει να παρακολουθούν συνεχώς τα νέα δεδομένα.

Η παρατήρηση και η ανταπόκριση στην εναλλαγή των τάσεων είναι κρίσιμης σημασίας, τόνισε, ενώ υπογράμμισε ότι είναι σημαντική η διάκριση ανάμεσα στα μέτρα που θα παραμείνουν και στα προσωρινά.

Ο κ. Khalil δήλωσε ότι οι άνθρωποι διερευνούν και προγραμματίζουν περισσότερο για ταξίδια, αφήνοντας για το τέλος την κράτηση. Τα δεδομένα της Google δείχνουν ότι το 24% των ανθρώπων δαπανούν περισσότερο χρόνο στην αναζήτηση ενώ το 60% των αναζητήσεων ταξιδιών εσωτερικού στην Expedia αφορούν ταξίδια με αναχώρηση από 0 έως 21 ημέρες.

Η ανάπτυξη ταχύτητας σύμφωνα με την αγορά και η πρωτιά στο άνοιγμα νέων καναλιών είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις, επισήμανε από την πλευρά του ο επικεφαλής του Push Group, Steve Hyde.

Όπως τόνισε, η μετάβαση στην ψηφιοποίηση επιταχύνεται, με 70 πέννες για κάθε λίρα που δαπανείται για μάρκετινγκ στο Ην. Βασίλειο που ανεβαίνει στο διαδίκτυο.

Είναι προς όφελος όλων το άνοιγμα νέων καναλιών. Τα brand που καλλιεργούν και κτίζουν σχέσεις με τους καταναλωτές σε αυτά καταγράφουν 50% περισσότερες πωλήσεις και 33% λιγότερο κόστος, υπογράμμισε.

tornosnews


ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ